Alkuperäinen kirjoittaja No:
läskeistä pääsee onneksi eroon halutessaan, vittumaisesta luonteesta tuskin millään...

Ja mä olen sitä mieltä, että niillä, joiden energia menee toisten ihmisten ulkonäön haukkumiseen ja noiden kuvien palstoille linkittämiseen, on aika pirun heikkoa omassa elämässään. Jotain ongelmia on ihan varmasti.
Normaalilla järjellä varustetulla, itseensä ja elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä ei ole tarvetta kenenkään ulkonäön haukkumiseen!
eli mun luokilla kouluissa ei oel olut normaaleja ihmisiä

ei tosiasioiden sanominen ole haukkumista... ruma on ruma, kaunis on kaunis, lihava on lihava, laiha on laiha.. kaikki ei voi olla ruusuja, onneksi perunoitakin tarvitaan...
mie en ole kaunis, alipainoinen kylläkin.. lihottaa koitan mutta ei onnistu... mulla on isohko nenä ja pienet tissit.. eli en sovi yleismaailmalliseen käsitykseen kauniista.. jonkun silmissä saatan sitä silti olla.. tosiasiat voi ja pitää myöntää myös itselleen..
mie en sano että laihat ihmiset olis kaikki kauniita, tai lihavat rumia, pitkät laihoja, lyhyet paksuja.. osa on, osa ei.. mie puhun vain ja ainoastaan siitä että on turha itkeä ja valittaa jos on lihava ja sen myös saa kuulla jos ei asialle tee mitään...