Valittajamammoille luu kurkkuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Majuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ehkä missannu jotain,mutta mikä luu kurkkuun?Onhan se nyt aina ollu tiedossa,että toisten vauvojen peppu ei kestä tiettyä vaippamerkkiä ja tositen taas kestää.Toinen maailmanfakta on,että ihmiset valittaa mitä pienimmistä asioista nettipalstoilla,jotta kuka nyt niitä ihan tosissaan kuuntelee..?

nimim.Oh what do I know;I'm just using my brain when I think....

Me ollaan käytetty koko ajan pamppersseja. Ei vaan sovi ne lipeerot :D
Ollaan myös käytetty ties mitä eri merkkisiä "huuhaamerkkejäkin" en usko että mistään vaipoista tulee syöpää ja sarssia...

Jos vauvalla on herkkä iho ja reagoi johonkin esim ihottumalla niin sitten vaan vaihetaan ei sen kummempaa.

Me ollaan käytetty koko ajan pamppersseja. Ei vaan sovi ne lipeerot :D
Ollaan myös käytetty ties mitä eri merkkisiä "huuhaamerkkejäkin" en usko että mistään vaipoista tulee syöpää ja sarssia...

Jos vauvalla on herkkä iho ja reagoi johonkin esim ihottumalla niin sitten vaan vaihetaan ei sen kummempaa.

Meillä oli taas niin, että todettiin Liberot edes suunnilleen sopiviksi. Rasvausta tarvittiin silti. Eikä likan iho vieläkään ole mikään maailman kestävin. Voi siis ottaa aurinkoa (toisin kuin mä ), mutta iho kuivuu herkästi. Parasta aikaa odotellaan verikokeitten tuloksia onko likallakin siitepölyallergia.

Meillä oli taas niin, että todettiin Liberot edes suunnilleen sopiviksi. Rasvausta tarvittiin silti. Eikä likan iho vieläkään ole mikään maailman kestävin. Voi siis ottaa aurinkoa (toisin kuin mä ), mutta iho kuivuu herkästi. Parasta aikaa odotellaan verikokeitten tuloksia onko likallakin siitepölyallergia.

Meillä jostain syystä ne tuntuivat valuvan ihan koko ajan... Nyt kun vauva vähän isompi niin ei ole ollenkaan niin huonot kuin sillon vastasyntyneenä. Vauvalla oli TOSI ruipelot jalat+peppu että olisko ollut sitten vaan väärän malliset. Nyt sellanen perus vauvanpullea ja paljon parempia kun kokeilin :)
Mitään iho-ongelmia ei ole onneksi mistään tullut.

Voi allergiat on kamalia (t.sivusta seurannu miehen siitepölyallergiaa!) :(

Meillä jostain syystä ne tuntuivat valuvan ihan koko ajan... Nyt kun vauva vähän isompi niin ei ole ollenkaan niin huonot kuin sillon vastasyntyneenä. Vauvalla oli TOSI ruipelot jalat+peppu että olisko ollut sitten vaan väärän malliset. Nyt sellanen perus vauvanpullea ja paljon parempia kun kokeilin :)
Mitään iho-ongelmia ei ole onneksi mistään tullut.

Voi allergiat on kamalia (t.sivusta seurannu miehen siitepölyallergiaa!) :(

No meillä oli iho-ongelmat syynä, että ei voinu mitä vain vaippoja käyttää eikä sitä uskaltanut vaihtaa toiseen kun yksi todettu suunnilleen hyväksi.

Mulla on ittellä ollu siitepöly- ja heinäallergia n. 3-vuotiaasta lähtien. Välillä ollut parempi, mutta viime vuosina ollut oireet pahemmat. Tänä vuonna piti vaihtaa tabletit koska vanhoista ei ollut mitään apua. Lisänä on nenäsuihke ja silmätipat.

Mun äitillä ja siskolla on kans allergiaa, isälläkin jonkun verran oireita. Saa nähdä mikä likan kohtalo on.

Mulla oli muuten kissa silloon pienenä, mutta kun allergiat todettiin niin lääkäri sanoi, että kissa pois. Mikki-kissa sitten vietiin takaasin sinne mistä oli haettu.

Yhteistyössä