T
Taina
Vieras
Mies on ulkona kavereidensa kanssa ja mä olen taas ihan paniikissa.En pelkää et miehelle tapahtuu mitään tai tuommoista vaan jotain typerämpää.Mä pelkään,että se kattoo siellä kieli pitkänä muita naisia ja vertaa niitä muhun ja puhuu kavereidensa kanssa paskaa musta.Mulla ei ole mitään syytä näihin ajatuksiin,mies on ihana,kiltti ja luotettava.Sen takia nyt olen tullut siihen tulokseen,että mulla on päässä vikaa.En edes usko,että mies koskaan mua pettäis.Hirvittää vain se,että jos ne kaverit ei tykkää musta ja sitten haukkuvat mua siellä miehen kanssa ja kattelevat kaikki jotain nuoria parikymppisiä.Meillä on kolme lasta ja tiedän,että en enää itse todellakaan ole elämäni kunnossa.Vatsanahka roikkuu ja muutenkin.Millä tällasista ajatuksista voi päästä eroon.En tietenkään miehelle ole näistä kertonut,mutta kyllä se sen huomaa,että mua aina vaivaa joku kun lähtee kavereidensa kanssa.Usein kotona sitten yksinäni itken iltaisin kun on niin paha olla.Ja mikään tästä ei siis ole miehen aiheuttamaa vaan itse olen päässäni keksinyt nämä.Että osaakin nainen olla tyhmä kun jos kaikki on hyvin niin jostain pitää sitten keksiä sitä onnettomuutta.