Monet masennuslääkkeetkin lisäävät ruokahalua-> lihoo.
Kaikki ei ole omasta tahdosta kiinni. Ei laihoilla eikä lihavilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:anorexia onkin sairaus... ne on päästänsä pipejä.. joten turha vetää niitä mukaan keskusteluun... lihavuus johtuu suurimmaksi osaksi laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista... on toki sairauksia jotka sitä aiheuttaa mutta ne on vaan murto-osa lihavista joilla niintä on...
Tää on mun mielestä aina niin tosi tyhmä veto. Siis mä olen jo huomannut että kaikkea ja kaikkia voidaan näemmä haukkua milloin mistäkin ja yleistää mitä tykkää.
Mä vaan en ymmärrä miksi anoreksia on sairaus, mutta liikalihavuus ei? Kun kyse on kummassakin tapauksessa syömishäiriöstä.
Ja tuo laiskuus-yleistys. Sitä mä itse en voi sietää. Siihen kun ei ole ainuttakaan järkevää perustetta. Se, että ihminen ei välttämättä harrasta liikuntaa, ei tarkoita automaattisesti että hän olisi laiska. Laiska voi olla semmoinenkin joka juoksee päivittäin salilla, mutta ei sitten tee muuta. Ymmärrätkös?
Anoreksiaa sairastava ei ole sen enempää pipi päästään kuin lihavakaan. Molemmat kuitenkin omaa vääristyneen suhteen ruokaan.
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:anorexia onkin sairaus... ne on päästänsä pipejä.. joten turha vetää niitä mukaan keskusteluun... lihavuus johtuu suurimmaksi osaksi laiskuudesta ja huonoista ruokatottumuksista... on toki sairauksia jotka sitä aiheuttaa mutta ne on vaan murto-osa lihavista joilla niintä on...
Kyllä syöminen ja lihavuus on melkolailla myös tunnepuolen asia. Aika monilla tunteet liittyy syömiseen, syödään lohduksi, palkinnoksi jne. Voi olla toki fyysisiä sairauksiakin, mutta jotain psyykkistäkin usein varsinkin sairaalloiseen lihavuuteen liittyy.
joo, no tuskimpa nyt kaikilla lihavilla päässävikaa on... kyllä se on laiskuus ja äitiys mikä näyttää rupsauttavan naiset.. pikaksen selkärankaa ja liikuntaa, oikeat ruokailutottumukset niin jo muuttuu tilanne...mä en kuollaksenikaan ymmärrä mitä tekemistä ÄITIYDELLÄ on lihavuuden kanssa. Tunnen tosi monia monen lapsen äitejä, joilla ei taatusti ole liikakiloja ja liikkuvat sutjakasti. Lisäks tunnen monia lapsettomia, nuoriakin naisia, jotka on ihan rupsahtaneita. Ja tietenkin toisinkin päin. Pointtini oli, ettei äitiys kyllä liity liikakiloihin mitenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Monet masennuslääkkeetkin lisäävät ruokahalua-> lihoo.
Alkuperäinen kirjoittaja No:läskeistä pääsee onneksi eroon halutessaan, vittumaisesta luonteesta tuskin millään...Ja mä olen sitä mieltä, että niillä, joiden energia menee toisten ihmisten ulkonäön haukkumiseen ja noiden kuvien palstoille linkittämiseen, on aika pirun heikkoa omassa elämässään. Jotain ongelmia on ihan varmasti.
Normaalilla järjellä varustetulla, itseensä ja elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä ei ole tarvetta kenenkään ulkonäön haukkumiseen!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no äitiys siinä mielessä altistaa lihomiseen, että se aika liikunnalle on vaan vaikeampi löytää.
Alkuperäinen kirjoittaja No:läskeistä pääsee onneksi eroon halutessaan, vittumaisesta luonteesta tuskin millään...Ja mä olen sitä mieltä, että niillä, joiden energia menee toisten ihmisten ulkonäön haukkumiseen ja noiden kuvien palstoille linkittämiseen, on aika pirun heikkoa omassa elämässään. Jotain ongelmia on ihan varmasti.
Normaalilla järjellä varustetulla, itseensä ja elämäänsä tyytyväisellä ihmisellä ei ole tarvetta kenenkään ulkonäön haukkumiseen!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Monet masennuslääkkeetkin lisäävät ruokahalua-> lihoo.
Tämänköhän takia mulla on tullut 7 kiloa syksystä lisää? Voi paska sentään. Vaikka hyvähän se tietty on, että lääkkeet on. Eli tällä läskillä on kyllä päässä vikaa.
Mikä sä "ymmällään" olet arvostelemaan muita, kun et itse pääse siitä tupakasta eroon? Mä sentään lopetin sen seinään, vaikka läski olenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Monet masennuslääkkeetkin lisäävät ruokahalua-> lihoo.
Tämänköhän takia mulla on tullut 7 kiloa syksystä lisää? Voi paska sentään. Vaikka hyvähän se tietty on, että lääkkeet on. Eli tällä läskillä on kyllä päässä vikaa.
Mikä sä "ymmällään" olet arvostelemaan muita, kun et itse pääse siitä tupakasta eroon? Mä sentään lopetin sen seinään, vaikka läski olenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no äitiys siinä mielessä altistaa lihomiseen, että se aika liikunnalle on vaan vaikeampi löytää.
Tekosyy! Aikaa kyllä löytyy ja lastenkin kanssa voi liikkua. Terveellisesti voi syödä ja pitäisi syödä varsinkin kun on lapsia... Itsestään saa ja pitää pitää huolta. Ei ole yhtään parempi äiti, jos ei huolehdi itsestään ja syö epäterveellisesti-päinvastoin!
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja No:läskeistä pääsee onneksi eroon halutessaan, vittumaisesta luonteesta tuskin millään...Ja mä olen sitä mieltä, että niillä, joiden energia menee toisten ihmisten ulkonäön haukkumiseen ja noiden kuvien palstoille linkittämiseen, on aika pirun heikkoa omassa elämässään. Jotain ongelmia on ihan varmasti.
eli mun luokilla kouluissa ei oel olut normaaleja ihmisiä
ei tosiasioiden sanominen ole haukkumista... ruma on ruma, kaunis on kaunis, lihava on lihava, laiha on laiha.. kaikki ei voi olla ruusuja, onneksi perunoitakin tarvitaan...
mie en ole kaunis, alipainoinen kylläkin.. lihottaa koitan mutta ei onnistu... mulla on isohko nenä ja pienet tissit.. eli en sovi yleismaailmalliseen käsitykseen kauniista.. jonkun silmissä saatan sitä silti olla.. tosiasiat voi ja pitää myöntää myös itselleen..
mie en sano että laihat ihmiset olis kaikki kauniita, tai lihavat rumia, pitkät laihoja, lyhyet paksuja.. osa on, osa ei.. mie puhun vain ja ainoastaan siitä että on turha itkeä ja valittaa jos on lihava ja sen myös saa kuulla jos ei asialle tee mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:eli mun luokilla kouluissa ei oel olut normaaleja ihmisiä
ei tosiasioiden sanominen ole haukkumista... ruma on ruma, kaunis on kaunis, lihava on lihava, laiha on laiha.. kaikki ei voi olla ruusuja, onneksi perunoitakin tarvitaan...
mie en ole kaunis, alipainoinen kylläkin.. lihottaa koitan mutta ei onnistu... mulla on isohko nenä ja pienet tissit.. eli en sovi yleismaailmalliseen käsitykseen kauniista.. jonkun silmissä saatan sitä silti olla.. tosiasiat voi ja pitää myöntää myös itselleen..
mie en sano että laihat ihmiset olis kaikki kauniita, tai lihavat rumia, pitkät laihoja, lyhyet paksuja.. osa on, osa ei.. mie puhun vain ja ainoastaan siitä että on turha itkeä ja valittaa jos on lihava ja sen myös saa kuulla jos ei asialle tee mitään...
Ja milläköhän tavalla tuo liittyy tuohon kuvan naiseen? Tunnetko hänet ja tiedät, että hän valittaa? Sitä paitsi juuri vähän aikaa sitten sanoit, etteivät lihavat missään nimessä voi olla tyytyväisiä itseensä. Menee nyt "ihan pikkusen" ristiriitaiseksi tämä.
Jos kiloistaan ei saa ruikuttaa, niin sitten pitäisi lopettaa ruikuttaminen myös kilojen puutteesta, siitä, ettei ole rahaa tai työpaikkaa jne jne. Laiskuudesta se kaikki vaan on kiinni, kun ei viitsitä tehdä asialle mitään.
Ja lisään vielä, että oma bmi:ni on 21, ärsyttää vaan tällainen ainainen toisten haukkuminen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Liikunta auttaa painonhallinnassa, mutta laihtumisessa sen merkitys on aika pieni. Paljon tärkeämpää on se, mitä suuhunsa laittaa...
Alkuperäinen kirjoittaja No:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:eli mun luokilla kouluissa ei oel olut normaaleja ihmisiä
Ja milläköhän tavalla tuo liittyy tuohon kuvan naiseen? Tunnetko hänet ja tiedät, että hän valittaa? Sitä paitsi juuri vähän aikaa sitten sanoit, etteivät lihavat missään nimessä voi olla tyytyväisiä itseensä. Menee nyt "ihan pikkusen" ristiriitaiseksi tämä.
Jos kiloistaan ei saa ruikuttaa, niin sitten pitäisi lopettaa ruikuttaminen myös kilojen puutteesta, siitä, ettei ole rahaa tai työpaikkaa jne jne. Laiskuudesta se kaikki vaan on kiinni, kun ei viitsitä tehdä asialle mitään.
Ja lisään vielä, että oma bmi:ni on 21, ärsyttää vaan tällainen ainainen toisten haukkuminen.
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Monet masennuslääkkeetkin lisäävät ruokahalua-> lihoo.
:hug: :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja No:läskeistä pääsee onneksi eroon halutessaan, vittumaisesta luonteesta tuskin millään...Ja mä olen sitä mieltä, että niillä, joiden energia menee toisten ihmisten ulkonäön haukkumiseen ja noiden kuvien palstoille linkittämiseen, on aika pirun heikkoa omassa elämässään. Jotain ongelmia on ihan varmasti.
eli mun luokilla kouluissa ei oel olut normaaleja ihmisiä
kerrotko vielä miksi sinulla on tarve kerto ihmisille mitä mieltä olet heistä? minusta on aika hassua ajatella itseä kertomassa ihmisille että "ai kauhee kun oot laiha" "järkyttävää mikä takapuoli sulla on kun oot niin lihava" mä luulen edelleen että lihavat tietävät olevansa lihavia ilman että joku huomauttelee asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja "ymmällään"
Tupakointi se vasta rumaa onkin! Ja tupakoivat haisee pahalta, myrkyttävät samalla muutkin. Mun läskit taas ei myrkytä ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja "ymmällään"
Tupakointi se vasta rumaa onkin! Ja tupakoivat haisee pahalta, myrkyttävät samalla muutkin. Mun läskit taas ei myrkytä ketään.
Alkuperäinen kirjoittaja XX:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja "ymmällään"
kyllä mä ainakin mieluummin tupakoisin kuin näyttäisin valaalta...
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ja "ymmällään"
mie tiiän ja siksi lopetan.. ja mie myrkytän vaan ulkoilmaatai omaa autoani...