Kyllä on täysin kummallinen nykyajan naisihanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttää

Vieras
Olen aina ihmetellyt kaveriani, joka on melko lyhyt, hänellä ei ole rintoja (ihan oikeasti hänellä on pelkät nännit) hän ei ole varsinaisesti mikään luuranko mutta laiha kuitenkin. En tiedä onko hän sitten treenannut kun hän ei ole sellainen surkean näköinen laiha. Todella siro rakenteeltaan.
Ihan sievä hän on kasvoistaan mutta hän on koko ajan ihan koiranpennun näköinen kun alahuuli on reippaasti ylähuulta isompi ja se tekee sellaisen pentukatse- vaikutelman.

Hänellä on aina miehiä riittänyt, minne ikinä hän meneekin niin aina on joku iskemässä.

Minä taas olin melkoisen rehevä, en mikään tonnikeiju mutta kunnon rinnat löytyi jne, ja kyllä oli hiljaista miesrintamalla.
Sitten laihduin 10 kiloa niin kyllä ihmiset katsoivat heti ihan eri tavalla.
Itseäni ärsyttää kun rinnat katosivat ja naamasta terve pyöreys, mutta miehiä tämä look tuntuu kiinnostavan paljon, paljon enemmän.

Ihan pimeää tämä nykyajan touhu.

Jos joku joskus on erehtynyt lukemaan tota MTV:n 989 ja 988 sivuja, niin sieltä saa aikalailla käsityksen siitä mitä haetaan.

Yli 35v (tai yleensä 40 ja 50v) miehet hakee 18v pikkutyttöä yleensä nimikkeellä pikkutisu.

Minä olen 175cm ja 85kg ja löytyy tissiä ja peppua muttei mahamakkaroita ja aina on vientiä ollut hyvin... Baareissa ei paljon kiinnosta enää edes kulkea kun aina joku on ruikuttamassa. Tosin joskus sekin tekee hyvää kun huomionkipeäksi tulee, mutta muuten melko rasittavaa. Ja olen 24-vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja näin suomessa:
Jos joku joskus on erehtynyt lukemaan tota MTV:n 989 ja 988 sivuja, niin sieltä saa aikalailla käsityksen siitä mitä haetaan.

Yli 35v (tai yleensä 40 ja 50v) miehet hakee 18v pikkutyttöä yleensä nimikkeellä pikkutisu.

juu ja nettien treffisivustoilla, varsinkin iskurinetissä on paljon ilmoituksia tyylliin "sedälle nuorempaa" eli mies 40-60v etsii 18+ pikkutisua ja mielellään neitsyttä . oksetus..

Alkuperäinen kirjoittaja punkmamma:
ei se ettei ole rintoja tarkoita että on LAPSI ja että vaan kaappipedofiilit kiinnostuu!!!

Ei tietenkään tarkoita. Tässähän puhuttiinkin yleisesti siitä mistä miehet tuntuu tykkäävän.....

Tottakai makuja on monia, niin miehillä KUIN NAISILLAKIN.. Ei kaikki tykkää laihoista MUTTA joku tykkää. Eikä kaikki tykkää kiiltokuvapojista, MUTTA JOKU TYKKÄÄ. Eikä takuulla kaikki tykkää liikakiloisista isoista tytöistä, mutta LUOJAN KIITOS JOKU TYKKÄÄ :D

Joten antakaa kaikkien kukkien kukkia!

Totta on että yllättävän moni mies ihailee äärimmäistä hoikkuutta ja kiinteyttä.
Erilailla ( kuin olisi eri ihminen ) miehet katselee ja fanittaa kun on hoikka tai lievästi ylipainoinen. Hoikkana tuntui että oli maailmannapa. Vaikka toki en sitä mitenkään oikeasti ollut. Mutta miehet nostivat niin paljon jalustalle että sitä ylpistyi sillain leikisti :)

Lievästi ylipainoisena tai normaalin rajalla sellaista ei ollut tosiaankaan. Ei sinne päinkään. Ihan kuin olisin muuttunut välillä näkymättömäksi :D
Ehkä olisi pitänyt heilutella lannetta tai tehdä jotakin muuta ( esim. lisää meikkiä tms. ) saadakseen huomion ( jos sitä olisin tahtonut ).

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää:
Olen aina ihmetellyt kaveriani, joka on melko lyhyt, hänellä ei ole rintoja (ihan oikeasti hänellä on pelkät nännit) hän ei ole varsinaisesti mikään luuranko mutta laiha kuitenkin. En tiedä onko hän sitten treenannut kun hän ei ole sellainen surkean näköinen laiha. Todella siro rakenteeltaan.
Ihan sievä hän on kasvoistaan mutta hän on koko ajan ihan koiranpennun näköinen kun alahuuli on reippaasti ylähuulta isompi ja se tekee sellaisen pentukatse- vaikutelman.

Hänellä on aina miehiä riittänyt, minne ikinä hän meneekin niin aina on joku iskemässä.

Minä taas olin melkoisen rehevä, en mikään tonnikeiju mutta kunnon rinnat löytyi jne, ja kyllä oli hiljaista miesrintamalla.
Sitten laihduin 10 kiloa niin kyllä ihmiset katsoivat heti ihan eri tavalla.
Itseäni ärsyttää kun rinnat katosivat ja naamasta terve pyöreys, mutta miehiä tämä look tuntuu kiinnostavan paljon, paljon enemmän.

Ihan pimeää tämä nykyajan touhu.

Tai miehet eivät ole kiinnostuneita NORSUISTA JOILLA ON UTAREET !

Yhteistyössä