it's okey...'cause London is my second languageMulla tökkii tuo suomen kieli, kai olet sen jo huomannutkin.
En muista enää kaikkia sanoja ja myöskin suomenkieleen on tulit niin paljon uusia sanoja.
Silti mun suomi on parempi kuin englanti..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
it's okey...'cause London is my second languageMulla tökkii tuo suomen kieli, kai olet sen jo huomannutkin.
En muista enää kaikkia sanoja ja myöskin suomenkieleen on tulit niin paljon uusia sanoja.
Silti mun suomi on parempi kuin englanti..
Sokeri ja neilikka eiku kardemum ei vaan se ruskea mieto mauste, mikä se nyt oli?Ei se sinne kuulu vaan riisipuuroon kuuluu voinokare ja manteli![]()
onko suomi sun eka kieli, oletko syntynyt Suomessa.it's okey...'cause London is my second language![]()
onko suomi sun eka kieli, oletko syntynyt Suomessa.
Sua on vaikea vetää jalasta, huomaat kaiken.
mmmh why u wanna know that?onko suomi sun eka kieli, oletko syntynyt Suomessa.
rekkaa ittes jollakin tavoin niin jutellaan sitten enemmänonko suomi sun eka kieli, oletko syntynyt Suomessa.
Paljastankohan liikaa itsestäni , jos sanon, että olen kiinnostunut.mmmh why u wanna know that?![]()
Se on Lispetin ihanan sairasta huumoria, dont mind about thatPaljastankohan liikaa itsestäni , jos sanon, että olen kiinnostunut.
Lispetti sanoi, että olisit serbo, mikä se sitten lieneekin.
Yritetään,rekkaa ittes jollakin tavoin niin jutellaan sitten enemmänbefore that i can only throw u with rotten tomatoes and fruits
![]()
Potut ei ole hedelmiäYritetään,
Vaikka tomaatit ja potutkin hyvin kelpaa.
Paljastankohan liikaa itsestäni , jos sanon, että olen kiinnostunut.
Lispetti sanoi, että olisit serbo, mikä se sitten lieneekin.