no mutta hyiiiiiiMitenköhän punajuuri kävis lihakeitossa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no mutta hyiiiiiiMitenköhän punajuuri kävis lihakeitossa?
Paathan nääki makkaraa hetelmäsalaattiin.no mutta hyiiiiii
Kiva, Sä tunnet mut.
Luulin ettei mua kukaan tunne täällä.
no en ees panePaathan nääki makkaraa hetelmäsalaattiin.
voi kun pääsiskin joskus Känädään!!!Elena, jos lupaat ettet kerro kenellekään niin tunnustan, että me kanadalaiset laitamme ketsuppia jopa riisipuuron.
Olin ennen Algoma,mutta en pääse uudellen kirjautumaan syystä tai toisesta.voi kun pääsiskin joskus Känädään!!!
Mutta kuka hiivatti sää oikein olet nimimerkillä????Kerro
![]()
oho mä olen kuullut ton nimim. ennenkin..olit kuulema hyvä tyyppi tai jotain?Olin ennen Algoma,mutta en pääse uudellen kirjautumaan syystä tai toisesta.
on sulla makuaisti ainakin täysin kehittynyt.Me saudit laitetaan ketsuppia mämmin päälle.
Pitää ehdottomasti olla Heinziä![]()
on sulla makuaisti ainakin täysin kehittynyt.
Rosolliin tarttee 2-3 punajuurta. Taas marketissa myytiin niitä vain semmoisissa pusseissa missä oli n.20 punajuurta.
Ei kaikki tee jouluna rosollia jollekin 50 henkilölle tai syö jotain jättirosollia viikon verran.
Lanttujen suhteen on sentään älytty myydä niitä kappaleittain joulun alla, mut punajuurissa mennään jonkun 50-luvun megasukujoulun mukaan.
en ku Kanadan suomalainen."me kanadalaiset laitamme ketsuppia jopa riisipuuron."
Olet kai kanadanranskalainen, tuo em. kuulostaa kyllä tosi hienostuneelta.
en ku Kanadan suomalainen.
Miksi niin?
Pitäisi kuule aina muistaa jättää ääkköset ja öökköset pois![]()
Pitäisi kuule aina muistaa jättää ääkköset ja öökköset pois![]()
Vain yksi mies syomassa, mutta Sita syodaan sitten koko kuukausi
Elena, jos lupaat ettet kerro kenellekään niin tunnustan, että me kanadalaiset laitamme ketsuppia jopa riisipuuron.
Mun I Bädissä oli englantilainen teksti, mutta sillä on vaikea kirjoittaa suomeksi, koska autokorrektio korjaa liikaa sanoja. Niin käänsin tekstin suomeksi.Katos näitä![]()
Mun I Bädissä oli englantilainen teksti, mutta sillä on vaikea kirjoittaa suomeksi, koska autokorrektio korjaa liikaa sanoja. Niin käänsin tekstin suomeksi.
Sua on vaikea vetää jalasta, huomaat kaiken.Vakuuttavaa, tosi tosi vakuuttavaa, trolli![]()
Mistä jalasta sää vedit?Sua on vaikea vetää jalasta, huomaat kaiken.
Se on idiom, tarkoittaa niinku narrata tai vahan valehdella.Mistä jalasta sää vedit?![]()
i know honey...i was just teasing youSe on idiom, tarkoittaa niinku narrata tai vahan valehdella.
Pulling a leg.
Ketsuppi on mun lempiruokaa, laitan sitä jopa riisipuuroon.i know honey...i was just teasing you
*heittää varovasti tomaatilla*![]()
Ei se sinne kuulu vaan riisipuuroon kuuluu voinokare ja manteliKetsuppi on mun lempiruokaa, laitan sitä jopa riisipuuroon.