Kyllä on taas kiva olo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jatta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tulot yhteensä päälle 2000e. Ei lainoja, vaan vuokra + jotain laskuja ja auton maksut sillon tällön. Eletään oikeastaan kädestä suuhun.

Ei kukaan lainojakaan pakota ottamaan... Eikä myöskään luottokorttia, siinä vihonviimeinen kortti sitten onkin ja elämistapa, elää velaks ja luotolla.
 

Yhteistyössä