Taas on niin kevyt olo

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mandoliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä :wave:
Mutta tässäkin kuussa jää kaihertamaan, kun mies osan aikaa lomautuksella, niin kaikkia laskuja ei voi maksaa kerralla, kun tilejä tulee ja menee. (osan maksan siis tänään, osa 15 päivä ja jos jäi vielä niin 20. päivä )
 
Alkuperäinen kirjoittaja pillipulla:
joka kuukausi ku saa kaikki maksettua eikä tartte sen päälle kituuttaa =)

Juu näin se menee. =) Mä sain kanssa kaikki laskut maksettua ja vielä jäikin rahaa, yhden kk sairaspäivärahat on vielä sisällä, et tulevat varmaan viikon sisällä..

 

Yhteistyössä