Ei voi kun sanoa että tili tuli, tili meni humpatihei.
20? jäi kun laskut jalainat makso, pitäskö sijottaa vaikka osakkeisiin?
Ihanaa tämä lomautettuna olo.
20? jäi kun laskut jalainat makso, pitäskö sijottaa vaikka osakkeisiin?
Ihanaa tämä lomautettuna olo.