Mihinköhän näitten rahojen kanssa joutuukaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei, toi oli ukon tili, siinä oli 6päivän lomarahat mukana, ei sieltä muuten ois tullu ku 400? joka ois riittäny lainanlyhennykseen.. :D ja ois jääny edelleen se 20? jolla ois voinu lähtee vaikka reissuun :laugh:

Meillä elellään säästöillä. Päiväraha hakemus on saapunut liiton kassaan 12.3 ja siellä on tällähetkellä käsittelyssä hakemukset jotka on tullut 12.1. Joten siitä on sitten kiva laskea koska sitä rahaa tulee!!! Perseestä tämmöinen. Itse olen hoitovapaalla. Eilen palkanlaskija soitteli et talviloma pitäis pitää ennen toukokuun alkua. No sovittiin et olen "lomalla" viikon 17. Tuleepa ainakin sit mulle viikon tili =) Se riittää just lainanlyhennykseen ja vastikkeeseen.

joo, meiillä oli ukko 2vk lomautettuna, nyt mä oon ollu 2vk lomautettuna, ukko saa sit joskus ne 3päivän rahat, ehkä JO touko-kesäkuun vaihteen tienoilla..
onneks on säästössä pikkusen hilloo, mut ei nekään ikuisuuksia kestä. tuli kyllä nuo lomarahat loistavaan saumaan.
ja kohta se on taas lomautettuna.

Miehen lomautuslapussa lukee et toistaiseksi. Suullisesti oli puhetta et työt jatkuis huhtikuun alusta, mut en jaksa siihen uskoa. Juu ei ne säästöt ikuisuutta kestä, mut onneks nyt ees sinne toukokuulle asti.

meillä lukee että 65 päivää lokakuun loppuun mennessä. ukko kun opiskelee työn oheilla niin ei voida lomauttaa niillä viikoilla kun on koulua ja vasta eilen sai tietää loppukevään koulupäivät. mutta silti niistä hemmetin lomautuksista ei ole muuta tietoa kuin että seuraava lomautus on vk 14 ja vk 15 on hiihtolomaa..

Joo meillä tällä hetkellä tilillä 1? ja seuraavat rahat lapsilisät. Mies lomautettuna toistaiseksi ja työt jatkuu ehkä syksyllä, minä työttömänä. eipähän hirveesti naurata, ei edes säästöjä joilla vois elää =( Tosi inhottava tilanne monella perheellä, liitoissa tosiaan kauheet jonot ja eihän nuo liiton rahat niin hirveästi ole ainakaan meillä =(

noita lomautusia tällä hetkellä, että harvassa taitaa olla ne perheet joita ei kosleta...
meillä mies lomautettuna, ite oon äitiyslomalla (viel minimiäippärahalla) joten eihän tässä mitään luksusta eletä vaan pääasia että lapset saa ruokaa ja lainat saatu maksettua...

juu. tän alotuksen idea olikin hiukan semmonen köyhyys ei oo ilo vaikka se joskus :laugh:
Onneksi lapsille on kevätpuvut valmiina jottei niitä enää tarvi ostaa, rukkaset tosin joutuu molemmille hankkimaan.

Yhteistyössä