Tänään yritän taas aloittaa tupakatonta elämää...
jotenkin on vain niin toivoton olo koska monta kertaa on mennyt pieleen.
Pystyn olemaan tupakkia ilman vaikka viikon eikä tunnu missään siis niinkuin mitään vieroitusoireita ei tule eli pitäs olla helppoa mutta kun ei ole!
11vuotta olen tupakoinut enempi ja vähempi..
HITTO MÄ EN HALUA TUPAKOIDA! mä en vaan ymmärrä miten aina sorrun kun hermot menee.
Ja sen tiedän että ulos ei oo tällä viikolla mitään asiaa muuten jalat taas vie kauppaan josta huomaamattani ostan tupakkia ja sytyttäessäni huomaan taas että voi shit mitä tuli tehtyä. tämä on kaava johon ei auta muu kuin se että tili on tyhjä ja pysyy sisällä :ashamed:
:kieh:
Kadun ensimmäistä tupakkia jonka poltin silloin 11vuotta sitten, toivottavasti lapseni olisi viisaampia. :ashamed:
jotenkin on vain niin toivoton olo koska monta kertaa on mennyt pieleen.
Pystyn olemaan tupakkia ilman vaikka viikon eikä tunnu missään siis niinkuin mitään vieroitusoireita ei tule eli pitäs olla helppoa mutta kun ei ole!
11vuotta olen tupakoinut enempi ja vähempi..
HITTO MÄ EN HALUA TUPAKOIDA! mä en vaan ymmärrä miten aina sorrun kun hermot menee.
Ja sen tiedän että ulos ei oo tällä viikolla mitään asiaa muuten jalat taas vie kauppaan josta huomaamattani ostan tupakkia ja sytyttäessäni huomaan taas että voi shit mitä tuli tehtyä. tämä on kaava johon ei auta muu kuin se että tili on tyhjä ja pysyy sisällä :ashamed:
Kadun ensimmäistä tupakkia jonka poltin silloin 11vuotta sitten, toivottavasti lapseni olisi viisaampia. :ashamed: