Ei ymmärrys riitä taas

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Miehellä on bruttopalkka 2500+autoetu 500.
Tänään tuli tili ja käteen jäi 240e. Tuosta vähennetty 500 palkkaennakko ja toinen ylimääräinen 500 palkkaennakko ( miehelle oli pakko ostaa silmälasit).
En vaan käsitä millä taas eletään tämä kuukausi.
 
Ennakot on petollisia, vähän vastaava kuin vippikierre. Olisko mahkuja ottaa pankísta joustoluotto jota vaähentäisi esin 100 eur/kk eikä lisää lainaa mistään edes ennakkoja ennekuin edellinen poissa?

:hug:

Ei tästä oikein taida kyllä apua olla :(
 
MEillä tiukillla kun vaihdettiin pankkia ja siinä jäi toiseen pankkiin nostamatonta lainaa. Nyt mies menossa tuonne nykyiseen pankkiin hakeemaan sen lainan. Ja siis rakennetaan yläkertaa ja ollaan nyt syksy ostettu pakasta mitä sinne tarvinnut. Mutta nyt tais tulla seinä vastaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
MEillä tiukillla kun vaihdettiin pankkia ja siinä jäi toiseen pankkiin nostamatonta lainaa. Nyt mies menossa tuonne nykyiseen pankkiin hakeemaan sen lainan. Ja siis rakennetaan yläkertaa ja ollaan nyt syksy ostettu pakasta mitä sinne tarvinnut. Mutta nyt tais tulla seinä vastaan..

Ok, ei siis ihan seinä vastassa mutta lainarahalla nyt sitten menette, mikä oli varasuunnitelmana. Tsemppiä kuitenkin raksahommiin ja muutenkin :)
 
ei se koko palkkaennakko laseihin mennyt. 380 e kahdet lasit, toiset aurinko lasit kun joutuu paljon ajamaan. Lopuilla maksettiin laskuja..
ja ei tarjottu osamaksu vaihtoehtoa noihin laseihin. suht pieni paikkakunta mistä ne ostettiin, ite asutaan ihan maalla.
 

Yhteistyössä