Ä
ällötys
Vieras
Törmäsin vanhaan tuttuun baarissa ja juteltiin ilta jatku sitten mun luokse jossa juteltiin lisää.Seksiä ei harrastettu.Mutta aamulla mulla oli ihan kamala olo että oon tuonut miehen kotiini jakun tää mies nyt sit kyseli jatkoa et jos tavattais ja silleen mutta kun mua ei se kiinnosta siinä mielessä. Ei oikeestaan ees kaveri pohjalta. Sanoin sille kyllä asiasta mutta pelkään silti et se rupee nyt soittelee,ei siis vaihettu numeroita ellei sillä satu olemaan vanhastaa mun numeroa ja jos ei ole niin ei se kyllä salanenkaan ole joten saahan sen tietoonsa.
Mulla on nyt ihan kamala morkkis jostain syystä,inhottaa oikeesti se et päästin sen tänne.
Ja tiedän,oma vikani joo mutta tää oli eka ja viimenen kerta kun päästin miehen tänne.
Mutta jos se sattuu soittelee niin miten mä kauniisti sanon ettei mua kiinnosta ees se kaveruus...vaikka kyl mä sille sanoin mutta jos ei tajunnut.Ja tää mies on kyllä oikeesti tosi kiltti ja varmaan aika vähän ollut naisten kanssa.Mutta en haluis kuitenkaan loukata kun ollaan tuttuja jo vuosien takaa vaikka nyt vasta pitkästä aikaa nähtiin.
Mulla on nyt ihan kamala morkkis jostain syystä,inhottaa oikeesti se et päästin sen tänne.
Ja tiedän,oma vikani joo mutta tää oli eka ja viimenen kerta kun päästin miehen tänne.
Mutta jos se sattuu soittelee niin miten mä kauniisti sanon ettei mua kiinnosta ees se kaveruus...vaikka kyl mä sille sanoin mutta jos ei tajunnut.Ja tää mies on kyllä oikeesti tosi kiltti ja varmaan aika vähän ollut naisten kanssa.Mutta en haluis kuitenkaan loukata kun ollaan tuttuja jo vuosien takaa vaikka nyt vasta pitkästä aikaa nähtiin.