A
ap..
Vieras
[QUOTE="vieras";26726498]Tiedän, koska mun isä on myös varsinainen diktaattori ja kuvittelee yhä voivansa päättää mun elämässä kaikesta mun puolesta aina opiskelupaikkaa myöten. Ite oon totutellut siihen, että annan kaiken paskanjauhannan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Voisikin joskus puhua sille ukolle suunsa puhtaaksi, mutta seuraukset olisivat sen sorttiset, etten viitsi edes yrittää.
Ei ollut tarkoitus mitenkään kritisoida, tiedän kyllä, miten vaikeaa on olla hiljaa kun joku ääliö raivoaa. Joskus se on kuitenkin kaikin puolin parempi vaihtoehto.[/QUOTE]
Pitää vaan olla vastailematta puheluihin, joita ei oo nyt pariin tuntiin onneks tullukaan. Ja huomenna lähtee puhelinnumerokin vaihtoon. Saapahan olla ehket rauhassa, varsinkii lauantain jälkeen kun hakee koneensa.
Ei ollut tarkoitus mitenkään kritisoida, tiedän kyllä, miten vaikeaa on olla hiljaa kun joku ääliö raivoaa. Joskus se on kuitenkin kaikin puolin parempi vaihtoehto.[/QUOTE]
Pitää vaan olla vastailematta puheluihin, joita ei oo nyt pariin tuntiin onneks tullukaan. Ja huomenna lähtee puhelinnumerokin vaihtoon. Saapahan olla ehket rauhassa, varsinkii lauantain jälkeen kun hakee koneensa.