Nyt saa luvan riittää!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perse

Vieras
Mä olen saanu tarpeekseni jos ei toi äijä ala päästämään mua vapaammin liikkumaan ni lähden kävelemään!!!

On ollu pettämistä molemmin päin ja tässä sitä nyt korjaillaan...
Kuukausi sitten tää alko ja olin kiltisti kotona mut nyt on menty siihen että äijä menee tyyliin miten haluaa ja siitä nousee vi*un moinen meteli jos mä haluan kaverin kans käydä kahvilla yksin!! Tänään viimeks menin kavetrin kanssa kahville lähi huolttikselle (joku kilometri matkaa) Ni sain mennä juu helvetin moisen kiroomisen ja kiukuttelun jälkeen. No nyt äijä on kaverin kanssa ajelemassa jossain herra ties missä ja mä istun TAAS kotona muksun kanssa...

Alkaa niiiin paljon nyppii tämmönen. Samalla tavalla hän mua petti ja silti saa mennä miten tykkää... Ei auta mikää mitä sanon jos alan huonekaluja eittelee tai uhkaa eron kanssa ni ei välttämättä lähde mihinkää... ei sekää hyvä olis. (huom, en oo koittanu mut tunnen ton sen verran hyvin)

Olo on ku avovankilassa mihinkää ei ilman vanginvartijaa pääse :/

Merkkaa kalenteriin jokainen kerta ja poissaoloaika kun jompikkumpi teistä lähtee yksin liikenteeseen. vaikka sun menot punaisella ja ukon menot sinisellä kynällä. sit vaikka kuukauden päästä vertaatte ja laskette kumpi rilluttelee enempi. :wave:

No joo sen pystyy mun osalta laskee helposti... viime kuussa esim taisin olla kerran pois kotoota lapsen kanssa ja sekin sillon ku mies oli töissä että päästään edes joskus johki...

Miksi yleensä ootte yhdessä. Samaahan siinä kiroilet eikä miehesikään saisi mennä. Kasvakaa aikuisiksi. Tai, ei sekään taida onnistua. Ette taida olla kypsiä pysyvään parisuhteeseen -kumpikaan.

Kahden ihmisen yhdessä olo, ei ole sitä että aletaan elämään kahdestaan yhtä elämää, vaan sitä että kaksi ihmistä elää elämäänsä ja jos aikataulut passaa yhteen niin viettävät aikaa yhdessä. Toinen ei saa kahlita tai hallita toista, se on alistamista, ei rakkautta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksi yleensä ootte yhdessä. Samaahan siinä kiroilet eikä miehesikään saisi mennä. Kasvakaa aikuisiksi. Tai, ei sekään taida onnistua. Ette taida olla kypsiä pysyvään parisuhteeseen -kumpikaan.

Huomaa se että mies ei multa kysele ku on menossa vaan menee ja mulla ei ole autoa ja kaverit asuu kauempana ni en viitti 30km kävelläkkää... Autoa en saa käyttöön ku ei muhun luoteta...

Alkuperäinen kirjoittaja RasuNaamari:
Merkkaa kalenteriin jokainen kerta ja poissaoloaika kun jompikkumpi teistä lähtee yksin liikenteeseen. vaikka sun menot punaisella ja ukon menot sinisellä kynällä. sit vaikka kuukauden päästä vertaatte ja laskette kumpi rilluttelee enempi. :wave:

Ja mikäs hyöty suhteen korjaamisessa on tuollaisella listalla. Lopettaisivat molemmat rilluttelun ja alkaisivat viettää normaalia elämää lapsen kanssa.
Ongelma ei varmaan ole siinä kumpi ehtii enemmän, vaan siinä että molempien pitäisi rauhoittua.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Huomaa se että mies ei multa kysele ku on menossa vaan menee ja mulla ei ole autoa ja kaverit asuu kauempana ni en viitti 30km kävelläkkää... Autoa en saa käyttöön ku ei muhun luoteta...

No hommaa oma auto tai ota ero....Tai oisit miettiny ennenkuin petit..

Yhteistyössä