Nyppii tää seksittömyys!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enkelin eväspussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enkelin eväspussi

Vieras
Siis oikeesti!! makuuhuoneessa ei ole aikoihin tapahtunut yhtikäs mitään,KUN MIESTÄ ei KIINNOSTA!!! Ainahan se on ollut sellanen,ettei seksi niin kauheen tärkeetä sille edes ole,mutta kyllä tää nyt tympeetäkin on,perhana soikoon!!! Tuntuu kuin eläis jotain eläkeläisten elämää!! Alkaa oikeesti käydä hermoon,vaikka onhan tää nyt pieni ongelma,mutta silti viddu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja enkelin eväspussi:
Siis oikeesti!! makuuhuoneessa ei ole aikoihin tapahtunut yhtikäs mitään,KUN MIESTÄ ei KIINNOSTA!!! Ainahan se on ollut sellanen,ettei seksi niin kauheen tärkeetä sille edes ole,mutta kyllä tää nyt tympeetäkin on,perhana soikoon!!! Tuntuu kuin eläis jotain eläkeläisten elämää!! Alkaa oikeesti käydä hermoon,vaikka onhan tää nyt pieni ongelma,mutta silti viddu!!!

Ihan sama meillä. V***uttaa myös ja rankasti. Eikä edes huvita enää itse yrittää kun pakit tulee todennäköisesti. Ja jos nyt vahingossa saan jotain miehessä aikaan, niin hommat on tylsääkin tylsempiä...

Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja enkelin eväspussi:

Ihan sama meillä. V***uttaa myös ja rankasti. Eikä edes huvita enää itse yrittää kun pakit tulee todennäköisesti. Ja jos nyt vahingossa saan jotain miehessä aikaan, niin hommat on tylsääkin tylsempiä...

Mun miehellä oli kans jakso, ettei yhtään kiinnostanu (olin raskaana). Voi että se oli kurjaa aikaa. Mikään ei tunnu niin nöyryyttävältä kuin saada omalta mieheltä pakit, varsinkin jos tilanne toistuu.

ei todellakaan mikään helvetin hyvä neuvo mutta miten ois suoraan vasten naamaa että "meillä harrastetaan seksiä sitten joka ilta klo 1900, tarvittaessa jonkun toisen kanssa", luulis pistävän ajattelemaan

Alkuperäinen kirjoittaja mulle:
on aika outoo..mulla mies joka haluais joka paivä.. monesti viikossa hommaillaan.. mietin miten ei miestä kiinnosta.. onko esim hirveesti ylipainoo teil...

:D:D:D:D:D:D Ei mulla ainakaan ole ylipainoa :D:D:D:D:D:D Mut toihan oli varmaan vitsi?

Ihan kuulostaa siltä, kun olisitte naisen kanssa naimisissa.
Tämä sama "ongelma" lenee suurimmalla osalla hetero-miehistä.
Taitaa olla provoja nämä kirjoitukset, koska naiset oikeasti hallitsee
tätä maata vaan sillä, milloin antais ja milloin pihtais.

Minulle kelpais kyllä pari kolme kertaa päivässä ihan hyvin, mutta vaimolle
kerran kuukaudessa, jos en viitti vongata useammin niitä "säälipanoja"
Sitte vielä se valitus, että kestää liian pitkään, jos silloin harvoin haluaisi oikein
nauttia. 10 minuuttia ja kaikki pitää olla ohi, että pääsee jatkamaan
keskeneräistä kirjaa. Muutama vuosi sitten siinä hommassa saatto mennä vaikka koko yö.

Tasan ei käy onnen lahjat.

Mites nämä pihtaajat sais kosketuksiin keskenään?
Siis tarkotan, että vois olla aikahauska olla kärpäsenä seuraamassa sitä touhua, kun molemmat pihtaa. Kai se niillä molemmilla kuitenkin on tarpeet niilläkin?

Meniskö se yhteinen keskustelu niin, että kun olis sopiva hetki, niin toinen sanois, että ei nyt huvita ja toinen siihen että ei minuakaan,
Sitten, kun toista huvittaa, niin miten sitten voisi hallita tilanteen niin, että ei menetä kasvojaan kunnon pihtarina.

Ainakaan sitä ei voi tunnustaa, että nyt olisi tarve. Sitten sille toisellekin tulis jossain vaiheessa hirveät halut, mutta kumpikaan ei voisi sitä tunnustaa, kun tärkeintä on se pihtaaminen ja sillä hallitseminen.

Molemmat kävisi vieraissa vai? Ei se niinkään mene, ellei tilanne ole jatkunut liian pitkään...

Peesi siitä, että hermot menee ihan oikeasti.

Yhteistyössä