Kyllä nyt sai sitten baarireissut loppua!! henkinen paha olo...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ällötys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ällötys

Vieras
Törmäsin vanhaan tuttuun baarissa ja juteltiin ilta jatku sitten mun luokse jossa juteltiin lisää.Seksiä ei harrastettu.Mutta aamulla mulla oli ihan kamala olo että oon tuonut miehen kotiini jakun tää mies nyt sit kyseli jatkoa et jos tavattais ja silleen mutta kun mua ei se kiinnosta siinä mielessä. Ei oikeestaan ees kaveri pohjalta. Sanoin sille kyllä asiasta mutta pelkään silti et se rupee nyt soittelee,ei siis vaihettu numeroita ellei sillä satu olemaan vanhastaa mun numeroa ja jos ei ole niin ei se kyllä salanenkaan ole joten saahan sen tietoonsa.

Mulla on nyt ihan kamala morkkis jostain syystä,inhottaa oikeesti se et päästin sen tänne.
Ja tiedän,oma vikani joo mutta tää oli eka ja viimenen kerta kun päästin miehen tänne.
Mutta jos se sattuu soittelee niin miten mä kauniisti sanon ettei mua kiinnosta ees se kaveruus...vaikka kyl mä sille sanoin mutta jos ei tajunnut.Ja tää mies on kyllä oikeesti tosi kiltti ja varmaan aika vähän ollut naisten kanssa.Mutta en haluis kuitenkaan loukata kun ollaan tuttuja jo vuosien takaa vaikka nyt vasta pitkästä aikaa nähtiin.

Miten tästä pääsee eroon tästä olosta?! ja kuten sanottu kyllä mun baarireissut sai nyt jäädä ainakin toistaiseksi. Olis vaan pitäny olla juttelematta sen kanssa niin ei olis koskaan tänne tultu ja mulla ei olis tätä oloa! Mulla on niin paha olo et ihan itkettää! Mistä tää johtuu??

En kaipaa saarnoja vaan neuvoja miten tästä olosta pääsee eroon...

Krapulassa on todella herkkä. Oon itekkin, etenkin jos joku mies ollut ni on viä paskempi olo. Kyllä aika auttaa. Jos se mies rupee soittelee ni älä jätä vastaamatta, se on niin lapsellista. Sano suoraan että et ole oikein mun tyyppiäni.

[QUOTE="Minä";25652393]Krapulassa on todella herkkä. Oon itekkin, etenkin jos joku mies ollut ni on viä paskempi olo. Kyllä aika auttaa. Jos se mies rupee soittelee ni älä jätä vastaamatta, se on niin lapsellista. Sano suoraan että et ole oikein mun tyyppiäni.[/QUOTE]

Mä sille sanoin ihan suoraan etten ole valmis uuteen suhteeseen kun edellisestä ei vielä ole niin hirveest aikaa.Mutta kun mä en haluis ees kaveripohjalta olla sen kanssa,sitä en nyt pystynyt sille sanomaan et ei ees kavereita. Sanoin sille et voidaan moikkailla ja jutella jos törmäillään. Hulluinta tässä on se et se olis kai kiinnostunut enmpääkin kun mua eí yhtään kiinnosta ja sitten kun mä ite olen kiinnostunut toisesta joka ei sitten ole taas musta niin ei oikeen natsaa nää jutut. Kuitenkin vanha tuttu niin en haluis loukata,sanoin sille kyllä et en halua vedättää sitä enkä antaa ymmärtäää mitään et ihan kyllä ilmotin suoraan et ei kiinnosta suhde.Mutta se et tajusko sitä niin en tiedä...miten sitä sanoa toiselle et ei kaveritakaan...?

Alkuperäinen kirjoittaja ällötys;25652453:
Mä sille sanoin ihan suoraan etten ole valmis uuteen suhteeseen kun edellisestä ei vielä ole niin hirveest aikaa.Mutta kun mä en haluis ees kaveripohjalta olla sen kanssa,sitä en nyt pystynyt sille sanomaan et ei ees kavereita. Sanoin sille et voidaan moikkailla ja jutella jos törmäillään. Hulluinta tässä on se et se olis kai kiinnostunut enmpääkin kun mua eí yhtään kiinnosta ja sitten kun mä ite olen kiinnostunut toisesta joka ei sitten ole taas musta niin ei oikeen natsaa nää jutut. Kuitenkin vanha tuttu niin en haluis loukata,sanoin sille kyllä et en halua vedättää sitä enkä antaa ymmärtäää mitään et ihan kyllä ilmotin suoraan et ei kiinnosta suhde.Mutta se et tajusko sitä niin en tiedä...miten sitä sanoa toiselle et ei kaveritakaan...?

Mul kans käy tollai et kiinnostun toisesta, se ei sit musta, joku muu kiinnostuu musta, mä en :D En tie kyl mitä ite sanoisin ku en haluu kaverata. No ehkä sit jättäisin vastaamatta, kerta jos olet jo naamatusten sanonut ettet halua muuta ja mitään.

[QUOTE="Minä";25652471]Mul kans käy tollai et kiinnostun toisesta, se ei sit musta, joku muu kiinnostuu musta, mä en :D En tie kyl mitä ite sanoisin ku en haluu kaverata. No ehkä sit jättäisin vastaamatta, kerta jos olet jo naamatusten sanonut ettet halua muuta ja mitään.[/QUOTE]

Musta on vaan väärin sitä kohtaan ees kaveerata kun tiedän et se haluis enemmän.

Miten voi ihmisellä olla näin kamala olo! Jotenkin tajuis jos olis seksiä ollut tai joku muu tilanne mutta et tlääne tapaus niin siitä tuli näin kamala olo. Tekis mieli muuttaa jonnekin kauas lapin perukoille!

Se olo on aivokemiallinen häiriö, joka johtuu alkoholista, ei niinkään mistään mokailusta. Kaks päivää, ja perspektiivi on taas kohdallaan, kuhan et nyt luule,että olisit ton olon jotenkin ansainnut.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;25652629:
Mikä tuon olon aiheuttaa? Eihän se ihminen nyt voi olla niin vastenmielinen? Kuulostaa aika hölmöltä tuollainen morkkis.

No en mä tiedä mistä tää olo tulee..ehkä siitä et päästin sen tänne,ketään miestä en tänne ole koskaan päästänyt paitsi tietysti exän. Ja kyllä se sen ulkoinen olemuskin oli vähän epäviehättävä,tiedän et on rumasti sanottu koska ei ulkonäkö sais vaikuttaa mutta kyllä siinä ulkokuoressa tarvii olla kuitenkin jotain et se kipinä iskis. Petivaatteetkin piti nykästä heti pois ja pesuun kun oli lähtenyt.

Olkoonkin hölmöä tällänen morkkis mutta mulla on ihan hirveä olo silti!

Älä huoli. Mulla on baari-illan jälkeen aina tuollainen olo, vaikka en olis mitään sekoillutkaan tai edes puhunut vieraille ihmisille! Morkkis katoaa aamuun mennessä. Sua nyt vaan harmittaa, kun toit sen miehen omaan kotiisi, mutta huomenna varmaan pidät koko juttua lähinnä huvittavana.

[QUOTE="höpsis";25652745]Älä huoli. Mulla on baari-illan jälkeen aina tuollainen olo, vaikka en olis mitään sekoillutkaan tai edes puhunut vieraille ihmisille! Morkkis katoaa aamuun mennessä. Sua nyt vaan harmittaa, kun toit sen miehen omaan kotiisi, mutta huomenna varmaan pidät koko juttua lähinnä huvittavana.[/QUOTE]

No se on varmaan sit se suurin syy tähän oloon kun toin sen tänne kun en ole koskaan ketään päästänyt ja vielä ihmisen joka nyt sit haluis kai suhdettakin tai ainakin katsoa mitä tapahtuu mutta kun ei mua kiinnosta.

Mä olen tottunut siihen et ite herään jostain muualta sillon tällön ja tiedän et se juttu on sitten siinä mutta näin päin niin ihna kamalaa.IKINÄ en tule enää ketään päästämään tänne yöksi! Mite miehet pystyy tälläseen toimintaan(päästää naisia kotiin) kun mulle tää yksikin kerta teki jo näin kamalan olon...

[QUOTE="höpsis";25652837]Älä nyt ota siitä miehestä stressiä. Jos teidän välillä ei edes tapahtunut mitään, sä et ole vastuussa sen miehen tunteista. Huomenna helpottaa![/QUOTE]

Toivottavasti helpottaa. Nyt vaan pelkään et se rupee soittelee...vaikka en antanut numeroa mutta jos sillä on vielä numero tallessa vuosien takaa tai saahan sen tiedustelusta. Täytyykö mun nyt laittaa sen numero puhelimeen et tiedän jos se soittaa etten sitten vastaa..en kyllä yleensä vastaa numeroihin joita en tunne,otan sit selvää kuka soitti ja jos tärkee ni soitan takasin.
Eipä ole muiden miesten jäljiltä ollu tällästä oloa et kai se sit se kotiin tuominen oli/on se suurin syy tähän oloon nyt sitten.

No toivottavasti helppaa ja se ei soittelis ja enkä törmäisi siihen.

No kyllä on ollupaska päivä tänään tän asian kanssa,ihan hirvee olo vieläkin. ja sitten kun tapahtu jotain kivaa tälle päiväälle niin eikö siinä sitten käynyt niin kuin veikkasinkin. Se lähetti viestin ja sano siinä et jos haluan jutella tai tavata niin voin soitella tai tekstailla.
Mitä mä nyt sitten teen?! kun en mä halua olla tekemisissä ja kun sille sanoin ettten halua suhdetta ja sanoin vielä senkin et jospa vaan annetaan olla ja jätetään tää tähän MUTTA EI SE NÄKÖJÄÄN TAJUNNUT! Pitääkö mun nyt vastat sille vai voinko olla vastaamatta? kun ei mua kiinnosta. Ja ilkee en haluis olla kun kuitenkin vanha tuttu tosin nyt nähtiin noin 9 vuoteen. Mutta kun ehalua suhdetta enkä ees sitä kaveruutta varsinkin kun tiedän et sillä olis niitä tunteita sitten varmaan vähän enempikin.

Alkuperäinen kirjoittaja ällötys;25659342:
No kyllä on ollupaska päivä tänään tän asian kanssa,ihan hirvee olo vieläkin. ja sitten kun tapahtu jotain kivaa tälle päiväälle niin eikö siinä sitten käynyt niin kuin veikkasinkin. Se lähetti viestin ja sano siinä et jos haluan jutella tai tavata niin voin soitella tai tekstailla.
Mitä mä nyt sitten teen?! kun en mä halua olla tekemisissä ja kun sille sanoin ettten halua suhdetta ja sanoin vielä senkin et jospa vaan annetaan olla ja jätetään tää tähän MUTTA EI SE NÄKÖJÄÄN TAJUNNUT! Pitääkö mun nyt vastat sille vai voinko olla vastaamatta? kun ei mua kiinnosta. Ja ilkee en haluis olla kun kuitenkin vanha tuttu tosin nyt nähtiin noin 9 vuoteen. Mutta kun ehalua suhdetta enkä ees sitä kaveruutta varsinkin kun tiedän et sillä olis niitä tunteita sitten varmaan vähän enempikin.

no hän ilmoitti että jos SINÄ haluat jutella niin ilmoita, eli antoi kapulan sinulle eikä välttämättä nyt enää ota yhteyttä ellet sinä ota, eli älä vastaa. kyllä se morkkis päivässä parissa menee ohi.

[QUOTE="hmm";25659374]no hän ilmoitti että jos SINÄ haluat jutella niin ilmoita, eli antoi kapulan sinulle eikä välttämättä nyt enää ota yhteyttä ellet sinä ota, eli älä vastaa. kyllä se morkkis päivässä parissa menee ohi.[/QUOTE]

Mä teen tästä nyt kai liian suuren numeron mutta jos nyt en vastaa ja siltä tulee vielä jotain viestiä niin mitäs sitten? tai entäs jos törmätään ja se kysyy niin sanonko sitten suoraan että ei kiinnosta? mulla oo ikinä ollut tällästä tilannetta...

Yhteistyössä