Kyllä nyt huvittais lähtee...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Karussa

Aktiivinen jäsen
24.11.2006
5 318
1
36
Ulos vähän tuulettumaan, kun oon täs muutaman oluen ottanut.
Mutta sen kerran kun oon menossa en löydä seuraa juuri ikinä, toisinaan tulee mentyä itekseenkin mutta nyt ei kyllä huvita. :/

Mitäs muiden iltaan kuuluu?
 
no ei täs.. mies koki jonku "ihmeparantumisen" ja lähti käymään yhdissä kemuissa.. vaikka eilen oli niin "huonossa hapessa" ettei jaksanu ees mua viedä ja hakee töistä.. aikaa olis menny noin 20min kerta, jollei sitäkään...

pikkasen käy sylettään ja annoinki palautetta...
 

Yhteistyössä