Siis mun mies aina puolustelee omia sukulaisiaan, että ei ne mitenkään voi ikinä olla mulle töykeitä ja aina vaan olen liian herkkis jos jostain loukkaannun. Nyt sen sisko kutsui kaikki muut suvun naiset johonkin naisten iltaan, mutta ei mua. Ja muut perheet kahville sen jälkeen, mutta ei meitä, mies kyllä olis kelvannut illalla porukan mukaan ulos lähtemään. Ja kun loukkaannuin, niin mies taas oli ihan että ei pidä paikkaansa, vahingossa unohti kutsua jne. Ja tosiaan vahingossa se kutsui, kun miehen siskon mies möläytti kemuista, niin oli pakko kutsua. Mutta en ole kyllä menossa.