Saanko mä nyt jo loukkaantua!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Siis mun mies aina puolustelee omia sukulaisiaan, että ei ne mitenkään voi ikinä olla mulle töykeitä ja aina vaan olen liian herkkis jos jostain loukkaannun. Nyt sen sisko kutsui kaikki muut suvun naiset johonkin naisten iltaan, mutta ei mua. Ja muut perheet kahville sen jälkeen, mutta ei meitä, mies kyllä olis kelvannut illalla porukan mukaan ulos lähtemään. Ja kun loukkaannuin, niin mies taas oli ihan että ei pidä paikkaansa, vahingossa unohti kutsua jne. Ja tosiaan vahingossa se kutsui, kun miehen siskon mies möläytti kemuista, niin oli pakko kutsua. Mutta en ole kyllä menossa.
 
Saat loukkaantua. Mitä sä tommosista välittämään. Mulla on se periaate, että mulla on oma suku ja miehellä oma suku. Ei mun tarvitse mielistellä ketään siellä, eikä kenenkään siellä mua :D Selkiskö?
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä