Ulos vähän tuulettumaan, kun oon täs muutaman oluen ottanut.
Mutta sen kerran kun oon menossa en löydä seuraa juuri ikinä, toisinaan tulee mentyä itekseenkin mutta nyt ei kyllä huvita. :/
no ei täs.. mies koki jonku "ihmeparantumisen" ja lähti käymään yhdissä kemuissa.. vaikka eilen oli niin "huonossa hapessa" ettei jaksanu ees mua viedä ja hakee töistä.. aikaa olis menny noin 20min kerta, jollei sitäkään...