Kyllä nyt harmittaa kun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viera
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viera

Vieras
Tuli laitettua lapsille sellaiset nimet jotka ei yllä mihinkään tusinalistaan.

Olisin halunnu ostaa kaikille omat nimikoidut vetoketjun perät.Et ei mene takit sekaisin kerhossa. Niin ei yhdellekkään löytyny. Ja meidän lasten nimet on silti ihan tavallisia suomalaisia vanhoja nimiä.

Mun lapsilla on aika harvinaiset nimet, enkä kyllä muuttaisi niitä top kymppi-nimiksi sen takia, että saisin nimikoidun vetoketjun perän lapsilleni :o.
Onko kaikilla samanlaiset takit kerhossa, vai? :saint:

Hei mä heitin ton vitsillä. En minäkään halua lapsille mitään tusinanimeä.

Ja vetskarinperät?! Tarkotin sellasia avaimenperiksi tarkoitettuja laattoja jotka voi pujotaa vaikka vetskariin.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

Ja vetskarinperät?! Tarkotin sellasia avaimenperiksi tarkoitettuja laattoja jotka voi pujotaa vaikka vetskariin.
Juu kyllä mäainakin tajusin. Mutta kun tänne maalle ei ole vielä tuollaiset rantautuneet. :D

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Juu kyllä mäainakin tajusin. Mutta kun tänne maalle ei ole vielä tuollaiset rantautuneet. :D

Mä voin postittaa sulle niitä täältä kaupungista, jos on akuutti tarve :D

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:

Mä voin postittaa sulle niitä täältä kaupungista, jos on akuutti tarve :D
Mää pidän tuon mielessä. :saint:

Aino ja Eetu ovat vuonna 2006 syntyneiden lasten suosituimmat etunimet. Ainon sai ensimmäiseksi nimekseen 442 tyttöä ja Eetu annettiin etunimeksi 491 pojalle.

Ainon jälkeen suosituimmat tyttöjen ensimmäiset etunimet viime vuonna olivat Emma, Sara, Ella ja Venla. Pojille useimmin annetut etunimet Eetun lisäksi olivat Veeti, Aleksi, Elias ja Joona.

Kaikista tyttöjen saamista nimistä viisi suosituinta olivat Maria, Emilia, Sofia, Aino ja Olivia. Viisi suosituinta poikien nimeä oli Juhani, Johannes, Mikael, Matias ja Olavi.

Mulla on ollu aina semmoinen nimi, että koskaan ei löytyny mistään. Oikeesti lasta se harmitti. Mulla on ihan tavallinen suomalainen etunimi, mutta ei niin ei. Kaverit ja siskot/serkut aina löyty ja sai "nimituotteita", mutta mä en.

Olin 19 kun ekan kerran löysin kermansavelta messuilla mukin, jossa oli mun nimi. :D Mun oli PAKKO ostaa se, vaikka en edes tykkää kermansaven mukeista. :D:D:D Mutta se oli mun eka nimituote. Ja toistaiseksi ainoa...

Meidän pojalle on kyllä löytyny niitä nimitavaroita, vaikka täällä olevista nimiketjuista sitä ei oo löytyny...paitsi siitä missä pinottiin kissojen nimiä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Heitäs pari tusinanimee?!

Sofia, Neea, Niko, Veeti. Siinä ensialkuun =). Noita on meidän lähiympäristö tulvillaan. Kivoja nimiä, mutta kovin suosittuja juuri nyt.

Meilläkin tuosta listasta yksi.

Niin meilläki :) Mutta se on tuo miehen ketale :laugh:

No siihen ei paljon vaadita että niit nimituotteita ei omien lasten nimille löydy: mun tytöllekään en löytänyt kerran yhtä juttuja, vaikka niitä oli muilla nimillä varustettuina hyllyt täynnä, mutta mun tytön nimelle ei. Ja se on Iida, ettei edes kovin erikoinen.