K
"KOTIäiti"
Vieras
[QUOTE="KOTIäiti";23691186]Ihanaa on hoitaa lapsia kotona, rauhallista aamuisin, uhmaa,iloa ja suruakin välillä. Vanhempi 5 ja nuorempi 2,5v. Lapset nauttii ja minä nautin, saan vaan hyvin vähän rahaa, mutta elämä on valintoja täynnä ja tämä oli meidän perheen valinta 
Onneksi niitä töitä kerkeää vielä muutaman vuosikymmenen painaa, mulla ei ole vielä kiirettä
[/QUOTE]
Ja jahka sinne työelämään menen/joudun, niin en kaipaa haastavaa työtä. Kunhan saan elääksemme!
Haluan keskittää kaiken mahdollisen energian lapsiin ja omiin harrastuksiin, ELÄMÄÄN, enkä siihen että joudun stressiä repimään kotona vielä jostain työasiasta, puhumattakaan siitä että töitä pitäisi vielä tuoda kotiin!
ELÄKÄÄ ihmiset tätä elämää, nauttikaa lapsista vielä kun voitte!
Onneksi niitä töitä kerkeää vielä muutaman vuosikymmenen painaa, mulla ei ole vielä kiirettä
Ja jahka sinne työelämään menen/joudun, niin en kaipaa haastavaa työtä. Kunhan saan elääksemme!
Haluan keskittää kaiken mahdollisen energian lapsiin ja omiin harrastuksiin, ELÄMÄÄN, enkä siihen että joudun stressiä repimään kotona vielä jostain työasiasta, puhumattakaan siitä että töitä pitäisi vielä tuoda kotiin!
ELÄKÄÄ ihmiset tätä elämää, nauttikaa lapsista vielä kun voitte!