J
jassu
Vieras
siis tää on aivan hirveätä! taas se mun ensirakkaus kummittelee mun mielessä!! mä en kestä. mun pitäis olla onnellinen... mulla on mies ja kaksi pientä lasta ja kaiken pitäisi olla ok mutta kun ei niin ei... mies tekee pitkiä päiviä töissä kun mä oon vielä kotona kun lapset on niin pieniä vielä. meidän elämä on jo pitkään ollut vähän tylsää, kaikki pyörii lasten ympärillä tai siis lähinnä mun elämä pyörii lasten ympärillä, mies on aina töissä. ollaan yritetty että aina silloin tällöin päästäisiin menemään kaksisteen johonkin ja saataisiin sitä laatuaikaa jotta pysyisi jonkinlainen kontakti vielä meilläkin.
ja nyt sit taas iskee tää... mun ensirakkaus.. mä en saa sitä mielestäni sitten millään. ja aikaa siitä on jo kohta kaksikymmentävuotta... miksi se pyörii mun päässä? mun tekis ottaa mieli ottaa siihen yhteyttä mutta en tietenkään tee sitä, mähän oon varattu!!
onko tää jotain ihme nuoruudenkaipuuta vai mitä? mitä tässä tekisi muuta kuin kärsii?? pää sekoo... ja miksi se yleensä tulee aina silloin tällöin tosi paljon mun mieliin? enhän mä halua sitä unohtaakaan kokonaan mutta kun tää tunne on niin tosi voimakas sitä kohtaan.
voi kettu kun on paska olo!!!
ja nyt sit taas iskee tää... mun ensirakkaus.. mä en saa sitä mielestäni sitten millään. ja aikaa siitä on jo kohta kaksikymmentävuotta... miksi se pyörii mun päässä? mun tekis ottaa mieli ottaa siihen yhteyttä mutta en tietenkään tee sitä, mähän oon varattu!!
onko tää jotain ihme nuoruudenkaipuuta vai mitä? mitä tässä tekisi muuta kuin kärsii?? pää sekoo... ja miksi se yleensä tulee aina silloin tällöin tosi paljon mun mieliin? enhän mä halua sitä unohtaakaan kokonaan mutta kun tää tunne on niin tosi voimakas sitä kohtaan.
voi kettu kun on paska olo!!!