Kyllä K-kauppoihin keskittäminen kannattaa :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis häh? Mulla menee joku 300-400 kuussa ja kyllä mä vähintään yhden plussasetelin saan kuukaudessa. Eihän toi voi pitää paikkaansa? Tietty sit, jos tosta 900 suurin osa on sellaisia, josta ei saa niitä palkintopisteitä...

Ja meilläpäin k-kauppa on halvempi kuin s-market. Eli saa sieltä bonuksia sitten miten paljon vaan, niin ei kannata vaihtaa.

Normi-hintataso on Prismassa oikeasti halvempi. Esimerkiksi käyttämäni jauhelihan hintaero oli 1,50 euroa mikä on mielestäni paljon. Maito on kalliimpaa 15 senttiä, mikä tekee vuositasolla myös jotain. Juustot ja jogurtit (siis käyttämämme) ovat parikymmentä senttiä kalliimpia Cittarissa. Kahvin hintaero oli 60 senttiä!!! Plussatarjoukset voi joskus olla edullisempia, mutta niiden takia en lähde menemään.
Sen tunnustan kyllä, että hedelmävalikoima on Cittarissa parempi.

ABC:n hinnoista en osaa sanoa, sillä ostamme kaiken polttoaineen Teboililta. Se on täällä ollut halvin ja kun löytyy Teboilin kortti niin sitä käytetään.

Ja k-kaupassa on kalliimpaa kuin s-marketissa. Mä käyn aina s-kaupoissa.

Meidän Cittari arvioitiin joku aika sitten pk-seudun isoista marketeista edullisimmaksi. Mä kyllä panostan laatuun, joka on Cittarissa paljon parempi kuin viereisessä Prismassa. Välillä tietysti harmittaa, kun kuulee, mitä Prismaa käyttävät tutut ovat saaneet bonuksia.

Prismassa ei juuri koskaan ole ruoka tarjouksessa.

[QUOTE="vieras";21890694]Normi-hintataso on Prismassa oikeasti halvempi. Esimerkiksi käyttämäni jauhelihan hintaero oli 1,50 euroa mikä on mielestäni paljon. Maito on kalliimpaa 15 senttiä, mikä tekee vuositasolla myös jotain. Juustot ja jogurtit (siis käyttämämme) ovat parikymmentä senttiä kalliimpia Cittarissa. Kahvin hintaero oli 60 senttiä!!! Plussatarjoukset voi joskus olla edullisempia, mutta niiden takia en lähde menemään.

ABC:n hinnoista en osaa sanoa, sillä ostamme kaiken polttoaineen Teboililta. Se on täällä ollut halvin ja kun löytyy Teboilin kortti niin sitä käytetään.[/QUOTE]

Hintataso vaihtelee kaupasta ja alueesta toiseen. Meilläpäin ei suurta eroa ole, taitaapa Cittari olla vähän halvempi. Lisäksi Cittarissa on jatkuvasti paljon tarjouksia. Viimeksikin kävin kaupassa ja kotona katsoin kuittia, niin ainakin 2/3 tuotteista, jotka olin ostanut, oli jonkinlaisessa tarjouksessa. Eli sitä kautta Cittarissa käyminen tulee kyllä meillä _huomattavasti_ halvemmaksi. Valitettavasti vain Cittarissa on usein tavara loppu, joten jos mitään erikoisruokaa ei aio ostaa, niin Prismasta saa varmemmin kaiken. Etnisiä yms erikoisruokia Prismassa taas on tosi huonosti eli niiden takia pitää mennä k-ketjuun.

Joo, meidän ostoskorilla ei ole epäilystäkään - Prisma on halvempi. Siihen päälle bonukset. Myös plussatarjoukset ovat välillä kyseenalaisia. Kodinykkösen legot on hinnoiteltu suositushinnoilla, siitä -20% Plussatarjous on himpun alle Prisman hintatason.

Kerran huomasin kyllä että tuuttipakkaus olisi kannattanut ostaa Cittarista (kun kävimme hintavertailukierroksella) - paitsi että yhtään mitään ei ollut jäljellä :D. Prisma peittoaa täällä cittarit kyllä laajuudella ja valikoimallaan hintojen lisäksi. S-marketin osalta hintaeroa ei ehkä olekaan niin merkittävästi.

Hmm....mun plussa-keskittäminen perustuu siihen, että omalla paikkakunnallani voin valita sokoksen tai sittarin välillä. Sittarissa on paremmat valikoimat ja tuotteet ja osaan siellä tehdä ostokseni niin, että tulee halvemmaksi kuin s-kaupoissa. Itse sain ton 1000 pistettä puolelta vuodelta. Vilkaisin että ruokaan menee noin 170e/kk. Siihen summaan olen tyytyväinen. Plussasetelin voin pistää lompakkoon pahan päivän varalle.

[QUOTE="vieras";21890694]Normi-hintataso on Prismassa oikeasti halvempi. Esimerkiksi käyttämäni jauhelihan hintaero oli 1,50 euroa mikä on mielestäni paljon. Maito on kalliimpaa 15 senttiä, mikä tekee vuositasolla myös jotain. Juustot ja jogurtit (siis käyttämämme) ovat parikymmentä senttiä kalliimpia Cittarissa. Kahvin hintaero oli 60 senttiä!!! Plussatarjoukset voi joskus olla edullisempia, mutta niiden takia en lähde menemään.

ABC:n hinnoista en osaa sanoa, sillä ostamme kaiken polttoaineen Teboililta. Se on täällä ollut halvin ja kun löytyy Teboilin kortti niin sitä käytetään.[/QUOTE]

Näinhan se on.

Esim.
maito
leipä
tuoremehu
jauheliha

ovat selvästi halvempia Prismassa. Lisäksi Prismasta saa -30% tuotteita, kun ovat menossa vanhaksi.

Prismassa ei ole mitään! Lihatiski surkea, usein tavarat loppu ja hinnat korkeahkot. S-ryhmän ruokapaikat on vain rasvaruokia tarjoavia Rossoja ja Ricoja.

Meille riitti. CM-länsikeskus ON Suomen suurin ja paras. Pitää vissiin hakea ne muutamat S-bonusroposet pois sieltä puljusta.

Meille pelkkää plussaa!

[QUOTE="vieraana";21890647]Siis häh? Mulla menee joku 300-400 kuussa ja kyllä mä vähintään yhden plussasetelin saan kuukaudessa. Eihän toi voi pitää paikkaansa? Tietty sit, jos tosta 900 suurin osa on sellaisia, josta ei saa niitä palkintopisteitä...

Ja meilläpäin k-kauppa on halvempi kuin s-market. Eli saa sieltä bonuksia sitten miten paljon vaan, niin ei kannata vaihtaa.[/QUOTE]

Näin meilläkin ja kyllä niistä plussatarjoustuotteistakin saa pisteet ihan yhtälailla.

Ensinäkään en useinkaan käy isoissa kaupoissa, kun noi pikku kaupat on kätevästi kävely matkan varrella. Ei voi sanoa yleisesti, että s-ryhmä olisi halvempi, koska k-kaupat ovat yrittäjä vetosi, heidän tuote valikoima ja hinnat tietyissä tuotteissa voi vaihdella. Se että joku luulee saavansa kotiin tai tilille rahaa ilmaiseksi, on tyhmä, sillä kaikki ne rahat maksetaan niissä tuotteissa. Natsi siwa taitaa olla paikkakunnasta riippumatta se edullisin. Mut nois kahdesta cittari/prisma, valitsen ehdottomasti cittarin, koska periaatteisiini kuuluu kannattaa paikallista yrittäjää...

Rasvaton maito 1,5l 0.99 CM, 0.97 Prisma
Tomaatti 2,25 kg CM, 1,99 Prisma
Muksu hedelmäsoseet 0,23 CM, 0,25 Prisma
Lähdevesi 5l 1,85 CM, 1,95 Prisma
Creme Fraiche 1,61 CM, 1,39 Prisma

Alkuperäinen kirjoittaja Öh;21891888:
Ensinäkään en useinkaan käy isoissa kaupoissa, kun noi pikku kaupat on kätevästi kävely matkan varrella. Ei voi sanoa yleisesti, että s-ryhmä olisi halvempi, koska k-kaupat ovat yrittäjä vetosi, heidän tuote valikoima ja hinnat tietyissä tuotteissa voi vaihdella. Se että joku luulee saavansa kotiin tai tilille rahaa ilmaiseksi, on tyhmä, sillä kaikki ne rahat maksetaan niissä tuotteissa. Natsi siwa taitaa olla paikkakunnasta riippumatta se edullisin. Mut nois kahdesta cittari/prisma, valitsen ehdottomasti cittarin, koska periaatteisiini kuuluu kannattaa paikallista yrittäjää...

SIWA?

Et taida lainkaan seurata elintarvikkeiden hintoja eri kaupoissa... Siwa on kirkkaasti sieltä kalleimmasta päästä.

Sellossa ainakin Prisma voittaa hinnoissa Cittarin selvästi. Tosin plussa-tarjouksia käyn hyödyntämässä Cittarissakin välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Öh;21891888:

No meillä ainakin siwa on kallein. Se on se missä käydään kun on pakko hakea jotain ja muut n kiinni. Hintataso melkein r-kioskien luokkaa.

[QUOTE="vieras";21891964]SIWA?

Et taida lainkaan seurata elintarvikkeiden hintoja eri kaupoissa... Siwa on kirkkaasti sieltä kalleimmasta päästä.

Sellossa ainakin Prisma voittaa hinnoissa Cittarin selvästi. Tosin plussa-tarjouksia käyn hyödyntämässä Cittarissakin välillä.[/QUOTE]

Natsi siwa on ihan eri kuin siwa. Natsi siwa on Lidli...

Mä olen huomannut jo ajat sitten, että S-ryhmältä saa paljon enemmän bonuksia kuin K-kaupoista plussaseteleitä. Meille tulee kuukausittain 30-50 euroa S-ryhmältä takaisin. Ennen käytettiin K-kauppaa ja saatiin samoilla ostossummilla 2-3 plussaseteliä eli huomattavasti vähemmän.

Joo, S-ryhmän kaupoista tosiaan saa aika paljon enemmän bonuksia. Ne bonuksethan vaihtelee vähän osuuskunnittain, mutta esim. Keskimaan Osuuskunnassa 5% raja on 900 tai 1000€ (en muista tarkalleen), eli noilla ostoksilla olisi saanut melkein 50€ takaisinpäin. K-kaupoissa on monesti hyviä plussakorttitarjouksia, mutta ei sieltä bonuksia juuri kerry.

koko tuo plussa systeemi on tosi hämärä. Mulle tuli tänään se pistetaulukko. Siinä lukee, että palkintopisteitä saa, mutta ei kaikista paikoista, eli esim. anttiloista ei saa palkintopisteitä?? Ilmeisesti???

esimerkiksi 600 euron kuukausiostoksista voi saada peruspisteitä + palkintopisteitä 2600, eli tekee 13 euroa. Itse en ole koskaan silti saanut enempää kuin 5 euroa kerrallaan, vaikka ostot on olleet yli 600 euroa.
Selvennykseksi vielä, että s-kaupoista saa 600 euron ostoksesta 21 euroa. Eikä tarvi arvailla saako vaiko eikö...

Yhteistyössä