Voi ei
Toivottavasti saat miehen kertomaan totuuden, oli se sitten kuinka kamalaa kuunneltavaa :|
Toivottavasti saat miehen kertomaan totuuden, oli se sitten kuinka kamalaa kuunneltavaa :|
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eevi:Ei kauhean hyvältä kuulosta mun korvaan... Viimeistään tuo että VALEHTELEE asiasta saa mun hälytyskellot soimaan. Tosin, voihan viruskin olla syy, mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:010 on Elisan yrityspalvelunumero, toihan ny voi olla mitä tahansa jonkun typerän kännykkäpelin tai tietovisailun tai minkä tahansa kautta itärannikon merisäähän.
Mutta viisainta varmuuden vuoksi saada ihan hullut mustisraivarit ennen kun ees kysyy mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:010 on Elisan yrityspalvelunumero, toihan ny voi olla mitä tahansa jonkun typerän kännykkäpelin tai tietovisailun tai minkä tahansa kautta itärannikon merisäähän.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:010 on Elisan yrityspalvelunumero, toihan ny voi olla mitä tahansa jonkun typerän kännykkäpelin tai tietovisailun tai minkä tahansa kautta itärannikon merisäähän.
Mutta viisainta varmuuden vuoksi saada ihan hullut mustisraivarit ennen kun ees kysyy mitään.
Ukolla sonera.Ja toiseksi tuohon numeroon paljon soiteltu pitkin vuotta.Huomasin tuolta erittelystä tähän numeroon jo soiteltu viime vuonna.
Tuskin ole mitään känny tai tietokonepeli ym kun ei edes pelaa mitään
Alkuperäinen kirjoittaja omena:googletin 010 670 6, niin siinä ilmeni että åkeryardsillä on tuolla alkavia numeroita.
www.toimihenkilounioni.fi/yhdistykset/web/ea
sypagepro/viewer.php?id=12756
Alkuperäinen kirjoittaja omena:googletin 010 670 6, niin siinä ilmeni että åkeryardsillä on tuolla alkavia numeroita.
http://www.toimihenkilounioni.fi/yhdistykset/web/easypagepro/viewer.php?id=12756
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:Jos on palvelunumero niin voisko olla ihan vaan joku seksilinja...
Siis en tiedä onko tää sulle se huonompi vaihtoehto, mä kyllä pelkäisin "oikeaa" suhdetta paljon enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:Jos on palvelunumero niin voisko olla ihan vaan joku seksilinja...
Siis en tiedä onko tää sulle se huonompi vaihtoehto, mä kyllä pelkäisin "oikeaa" suhdetta paljon enemmän.
En oikein usko, koska tuo hinnoittelu 010- ja 020-alkuisiin on oltava suht vakio eli ei saa olla niin korkeaa hintaa kuin seksilinjoilla. Lisäksi nuo aikuisviihteet ovat aina tietyn alkuisia numeroita, jotta ne voidaan estää liittymistä, eli onkos ne nyt 0600 tai joku vastaava. Menisi aika lailla estot päin pershiittä, jos jotkut 010-alkuiset oiskin aikuisviihdettä ja jotkut menis Agrimarkettiin...
Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:Jos on palvelunumero niin voisko olla ihan vaan joku seksilinja...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Näkyy olevan tuon firman numero.Alku täsmää kaikki.Mistä ihmeessä saan selville kun tuo yksi linkitti henkilöstötiedot.Miten voin selvittää mitä nuo 2 naista ovat tuossa firmassa.Joku mättää ja kovin
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Siis jos mä joskus epäilen mun miestä jostain niin tuun samantien kaksplussalle, uskomattomia salapoliiseja täällä![]()
ja vielä ilmaseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kyllä ihan oikeesti täällä saa tietoa.Kuten tuo yksi joka linkitti tuon firman numerot ja tiedot.Kyllä niin hyvin täsmää numerot.
Tuskin missään muualla on noin tarkkaan samat numerot.
Ja tuo joka linkitti tuon firman tiedot.Osaa varmaan hakea lisääkin.
Auttoi muuten paljon kun sain sen linkin.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja nekku:Siis jos mä joskus epäilen mun miestä jostain niin tuun samantien kaksplussalle, uskomattomia salapoliiseja täällä![]()
ja vielä ilmaseksi.
Kyllä ihan oikeesti täällä saa tietoa.Kuten tuo yksi joka linkitti tuon firman numerot ja tiedot.Kyllä niin hyvin täsmää numerot.
Tuskin missään muualla on noin tarkkaan samat numerot.
Ja tuo joka linkitti tuon firman tiedot.Osaa varmaan hakea lisääkin.
Auttoi muuten paljon kun sain sen linkin.