Kyllä ihmettelen miehen tekstiviestin lähettämistä ..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja eevi:
Ei kauhean hyvältä kuulosta mun korvaan... Viimeistään tuo että VALEHTELEE asiasta saa mun hälytyskellot soimaan. Tosin, voihan viruskin olla syy, mutta...

Mua taas ihmetyttää puoli 3 su-ma välisenä yönä lähetetty viesti , se viesti ei taatusti lähde itsestään.
Ja tuona aamuna ukolla oli 5 kello soimassa.

Nyt vasta hokasin,tuo sunnuntai yö oli.Lauant.- sunnunt. vastainen yö eikä su-ma kuten luulin.
Mahdollista oli tuolloin tekstata jollekkin.Muistan ottaneeni tuona yönä.Ja olin jo mennyt maate tuolloin.
Perkuleen ukko.
Kunhan tulee kotio saa selvittää.

010 on Elisan yrityspalvelunumero, toihan ny voi olla mitä tahansa jonkun typerän kännykkäpelin tai tietovisailun tai minkä tahansa kautta itärannikon merisäähän.

Mutta viisainta varmuuden vuoksi saada ihan hullut mustisraivarit ennen kun ees kysyy mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
010 on Elisan yrityspalvelunumero, toihan ny voi olla mitä tahansa jonkun typerän kännykkäpelin tai tietovisailun tai minkä tahansa kautta itärannikon merisäähän.

Mutta viisainta varmuuden vuoksi saada ihan hullut mustisraivarit ennen kun ees kysyy mitään.

Ukolla sonera.Ja toiseksi tuohon numeroon paljon soiteltu pitkin vuotta.Huomasin tuolta erittelystä tähän numeroon jo soiteltu viime vuonna.
Tuskin ole mitään känny tai tietokonepeli ym kun ei edes pelaa mitään

Joo-o, nimenomaan _yritysnumero_. Eli siis vielä kerran: mullakin on meidän firman duuninumero sekä 040- että 020-alkuinen. Molemmat menee samaan luuriin ja molempiin voi laittaa viestejä ja soittaa. Soittaminen vaan maksaa enemmän tuohon 020-alkuiseen.

googletin 010 670 6, niin siinä ilmeni että åkeryardsillä on tuolla alkavia numeroita.

http://www.toimihenkilounioni.fi/yhdistykset/web/easypagepro/viewer.php?id=12756

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ukolla sonera.Ja toiseksi tuohon numeroon paljon soiteltu pitkin vuotta.Huomasin tuolta erittelystä tähän numeroon jo soiteltu viime vuonna.
Tuskin ole mitään känny tai tietokonepeli ym kun ei edes pelaa mitään

Miten se tähän liittyy mikä operaattori miehellä on, jos se numero johon se on SOITTANUT on Elisan?

Ja mistä sinä tiedät onko se pelannut, jos kerran et tiedä tuosta numerosta ja siihen soittelustakaan?

Alkuperäinen kirjoittaja omena:
googletin 010 670 6, niin siinä ilmeni että åkeryardsillä on tuolla alkavia numeroita.

www.toimihenkilounioni.fi/yhdistykset/web/ea
sypagepro/viewer.php?id=12756

Näyttäs olevan juu. Mutta onhan tuolla naisiakin tolla listalla... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja omena:

http://www.toimihenkilounioni.fi/yhdistykset/web/easypagepro/viewer.php?id=12756

häh,outo firma,ihmettelen,en ole moista firmaa kuullutkaan,enkä miehenkään puhuttavan.
Taitaa olla luvassa mukava keskustelu

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Jos on palvelunumero niin voisko olla ihan vaan joku seksilinja...
Siis en tiedä onko tää sulle se huonompi vaihtoehto, mä kyllä pelkäisin "oikeaa" suhdetta paljon enemmän.

En oikein usko, koska tuo hinnoittelu 010- ja 020-alkuisiin on oltava suht vakio eli ei saa olla niin korkeaa hintaa kuin seksilinjoilla. Lisäksi nuo aikuisviihteet ovat aina tietyn alkuisia numeroita, jotta ne voidaan estää liittymistä, eli onkos ne nyt 0600 tai joku vastaava. Menisi aika lailla estot päin pershiittä, jos jotkut 010-alkuiset oiskin aikuisviihdettä ja jotkut menis Agrimarkettiin...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis en tiedä onko tää sulle se huonompi vaihtoehto, mä kyllä pelkäisin "oikeaa" suhdetta paljon enemmän.

En oikein usko, koska tuo hinnoittelu 010- ja 020-alkuisiin on oltava suht vakio eli ei saa olla niin korkeaa hintaa kuin seksilinjoilla. Lisäksi nuo aikuisviihteet ovat aina tietyn alkuisia numeroita, jotta ne voidaan estää liittymistä, eli onkos ne nyt 0600 tai joku vastaava. Menisi aika lailla estot päin pershiittä, jos jotkut 010-alkuiset oiskin aikuisviihdettä ja jotkut menis Agrimarkettiin...

Kuulostaa järkeenkäyvältä :laugh:
Ei oo tullut paljon soiteltua niin en tiennyt...

Näkyy olevan tuon firman numero.Alku täsmää kaikki.Mistä ihmeessä saan selville kun tuo yksi linkitti henkilöstötiedot.Miten voin selvittää mitä nuo 2 naista ovat tuossa firmassa.Joku mättää ja kovin

Näkyy olevan tuon firman numero.Alku täsmää kaikki.Mistä ihmeessä saan selville kun tuo yksi linkitti henkilöstötiedot.Miten voin selvittää mitä nuo 2 naista ovat tuossa firmassa.Joku mättää ja kovin

Tajuathan hei nyt, että Aker Yardsilla on aika hemmetisti ihmisiä duunissa?!? Jospas nyt kysyt siltä MIEHELTÄSI miten asia on, ennenkuin alat soitella eri osastojen luottamusmiehiä läpi ihan vaan kun ovat naisia... Järki käteen nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Siis jos mä joskus epäilen mun miestä jostain niin tuun samantien kaksplussalle, uskomattomia salapoliiseja täällä :D ;) ja vielä ilmaseksi.

Kyllä ihan oikeesti täällä saa tietoa.Kuten tuo yksi joka linkitti tuon firman numerot ja tiedot.Kyllä niin hyvin täsmää numerot.
Tuskin missään muualla on noin tarkkaan samat numerot.
Ja tuo joka linkitti tuon firman tiedot.Osaa varmaan hakea lisääkin.
Auttoi muuten paljon kun sain sen linkin.

Kyllä ihan oikeesti täällä saa tietoa.Kuten tuo yksi joka linkitti tuon firman numerot ja tiedot.Kyllä niin hyvin täsmää numerot.

Nyt mä alan oikeesti toivoa, et tää ois provo... Voi jessus sentään.

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Siis jos mä joskus epäilen mun miestä jostain niin tuun samantien kaksplussalle, uskomattomia salapoliiseja täällä :D ;) ja vielä ilmaseksi.

Niin niin, that was my point :)

Mutta varauksella ota. Kuuntele mikä on miehesi selitys... Tuskin selittää että väärä numero tai joku virhe... joku syyhän on siihen miksi sinne on soitellut jne :)

Mulla saunalahden liittymä on lähetellyt viestejä itsekseen ja ihan oikeasti.

Kerran katselin puhelimen logia ja oli tuon alkuisia numeroita kans, ja puhelin oli lähettänyt niitä silloin kun ketään ei ole ollut kotona ja puhelin jäänyt kotiin, eikä lähetetyissä viesteissä ollut mitään että ois lähetetty.

Möröt lähettelee :D

Tuli mieleen sellainen vaihtoehto että ota nuo naisten nimet ylös. Kysy niiden privaattinumerot numerotiedustelusta ja vertaa niitä siihen numeroerittelyyn. Jos niistäkin joku täsmäis.

Yhteistyössä