Kyl Sannan nyt kelpaa olla - Jennifer Aniston mainitsi meidän Sannan instassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli jos on rikas on itseasiassa rasisti kun köyhillä mustilla ei ole varaa asua isosti

Eiku sä et ymmärrä. Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, siksi uutta opetussuunnitelmaakin kyseenalalstetaan, se kun hyödyttää kuulemma tyttöjä.
Omg mihin tää maailma on tasa-arvon takia menossakaan.
( ja sit nää samat vinkuu kuinka Islam alistaa naisia, vaikka itse tekevät, tai ainakin toivovat, ihan samaa )

Eiku sä et ymmärrä. Naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, siksi uutta opetussuunnitelmaakin kyseenalalstetaan, se kun hyödyttää kuulemma tyttöjä.
Omg mihin tää maailma on tasa-arvon takia menossakaan.
( ja sit nää samat vinkuu kuinka Islam alistaa naisia, vaikka itse tekevät, tai ainakin toivovat, ihan samaa )
Onko islam parempaa naisten alistamista ja persujen sitä huonompaa?

Sanna asuu virka-asunnossa. Hän kaipaa Tampereen kotiin imuroimaan. Hän tykkää siivoamisesta.
Olen asunut moneen otteeseen Töölössä. Ihmettelen nettipalstojen kommentteja Töölössä asumisen ihanuudesta.
Siellä on surkeat ruokakaupat verrattuna kaempana asumiseen. En muuta enää keskustaan missään tapauksessa.

On hänellä oma asunto Töölössä

joo ei pidee ihan lottovoitto ole mistäpä sen tietäisimme vaikka ukolla olisi isommat ystävyys-suhteet eräisiin miljardin euron palatsissaan tutisevaan papparaiseen kuin on kertonut

Yhteistyössä