Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyuio:Luuletko, ettei topikkeja ole jo ollut asiasta, varsinkin nettimaailmassa vanhasta asiasta? Vinkkinä, et haulla haet, nii käyt siellä jättämässä kommentin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä luulen, et sil ei oo lääkitys ihan kunnos :|
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mä luulen, et sil ei oo lääkitys ihan kunnos :|
Samaa mieltä. enpäs tätäkään ollut nähnyt..![]()
"tarhassa on aina korvat kipeenä, jossei melusta, niin sitten korvatulehduksesta"..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Mä yritin katsoa, mutten pystynyt kuin pari minuuttia. Alkoi NIIN paljon harmittaa kun tuollainen ihminen oli valittu kotihoidon puolesta puhumaan.
Hitler-korttihan tunnetusti vedetään esiin siinä vaiheessa, kun ei osata enää muuta sanoa.. Ja viimeistään siinä vaiheessa karisee keskustelijan viimeinenkin uskottavuus. Vaan eipä taida tuo kyseinen naikkonen sitä tietää.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:ja aika hyvin sai vedettyä hitlerin mukaan...
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kerrankin ÄITI joka oikeesti oli lapsen puolella!
Miettikääpä tuota ohjelman nimeä,TYYNYSOTA,eikös siinä olekkin tarkoitus "taistella"ja toi nainen voitti sen 100-0.
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Kerrankin ÄITI joka oikeesti oli lapsen puolella!
Miettikääpä tuota ohjelman nimeä,TYYNYSOTA,eikös siinä olekkin tarkoitus "taistella"ja toi nainen voitti sen 100-0.
joo olihan se lapsen puolella, mut ei ajatellu mitä sammakkoja päästeli suustaan! Eikä ainakaan ajatellu lapsen parasta nokkaansa pitemmälle..
Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Onko tuo siis "se" Niina Mikkonen siis Timo T.A Mikkosen vaimo?
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:Olihan se selkeesti lapsen puolella joo, mutta niin olis se "tohtoriksi väitellytkin".
Toi kotiäitikö sosiaalinen? Saanen nauraa. Pelottava naakka :$ Menis päiväkotiin opettelemaan käytöstapoja ja vuoron odottamista. Sääliksi kävi sitä miestä kun se yritti asiallisesti tuoda oman kantansa esiin väheksymättä kotiäitejä. Ja se kotiäiti käyttäyty niin kuin se "tohtoriksi väitellyt" olis kaiken pahan alku ja juuri.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:Onko tuo siis "se" Niina Mikkonen siis Timo T.A Mikkosen vaimo?
mietin kuule ihan samaa..