Kyl meni nainen mokaamaan itensä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Aihe on hyvä, mielipide (kotiäitiys kannattaa) on hyvä, mutta voi kamala miten tuo nainen tuo asiansa esille. Voin kuvitella, kuinka inhottavaa tuollaisen kanssa on esim. avioliitossa riidellä. :laugh:

Toi oli lähinnä säälittävää vastaan inttämistä, rakentava keskustelu (=väittely) olis varmasti ollu antoisampaa.. Ja kaikkein naurettavinta että käy vastapuolelle aukomaan henkilökohtaisuuksista..

Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Aihe on hyvä, mielipide (kotiäitiys kannattaa) on hyvä, mutta voi kamala miten tuo nainen tuo asiansa esille. Voin kuvitella, kuinka inhottavaa tuollaisen kanssa on esim. avioliitossa riidellä. :laugh:

Toi oli lähinnä säälittävää vastaan inttämistä, rakentava keskustelu (=väittely) olis varmasti ollu antoisampaa.. Ja kaikkein naurettavinta että käy vastapuolelle aukomaan henkilökohtaisuuksista..

Näinpä. Otti varmaan sanan tyynysota turhankin tosissaan, eikä ollut valmistautunut kunnolla keskusteluun.

Siitä tohtorista taas... Keskusteli asiallisesti, tuntui fiksummalta, vaikken ollut samaa mieltä siitä, että on sääli, ettei nykyaikana kaikki lapset pääse päiväkotiin. Osasi keskustella.

ja minun mielstä se lausunto, minkä nainen luki! Oli toki HYVÄÄ asiaa, mutta ei se yksinomaan sanonut sitä että lasten on hyvä olla vain ja ainoastaan kotona!
Mua niin huvittaa vieläkin tuo kommentti Ruotsalaisita "hiipuva yhteiskunta, jossa on vain ruotsalaisia".. jos äidin asenne on tuo naapurimaasta, mikähän mahtaa olla lasten asenne!! Ruotsalaisella tutkimuksella ei naisen mielestä ollut mitään arvoa..

Ei tarvinne rouva Mikkosen palopuheen käsikirjoittajaa etsiä kovinkaan kaukaa, ihan samasta perheeestä löytyy juu... tuskin tuo muija ihan itse on "älynnyt" kovaan ääneen meuhkaamaansa sanomaa kaivella historian arkistoista, kaikkihan tietää TTAM:n historiakaivelut. On siinä TTA saanut hyvin aivopestyä eukkonsa huutamaan omia kivikautisia mielipiteitään.

Mä en jaksanu kattoa kun 5 minuuttia, mutta kumpaakaan osapuolta ei voi syyttää kyvystä kesksutella. Oma mielipiteeni on fakta, oli kummankin ainoa sanoma. Toinen oli liikkeellä tunne perusteilla vailla järjen hiventäkään, toinen oli lukenu yhden tutkimuksen ja piti sitä aukottomana totuutena.
Kaksi medialukutaidotonta ihmistä oli löytäny jotain omaan mnielipiteeseen vetoavaa ja roikkui siinä kynsin hampain.

Yhteistyössä