Miksi nainen toimii näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Young_Blueeye
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haha, ei tarkota tolla käytöksellä välttämättä yhtään mitään. Mulla kaveri joka käyttäytyy tolleen kun saa viinaa, oli sit vapaa tai varattu.
Oon ite mietiskelly, että nainen joka käyttäytyy noin on jotenkin muuten epävarma ja hakee miesten hyväksyntää, eli egon kohottelua keinolla millä hyvänsä. Noi on yleensä just niitä pahimpia pissiksiä, ikään katsomatta. Et välttämättä merkkaa sille yhtään mitään, viina rohkasee idiootteja kanoja ja nää on myös niitä, jotka parkuu ja ihmettelee, että miks oma mies lähti läiskii ja suhde epäonnistu. Roikkuuvat epätoivoissaan kuitenkin siinä omassa suhteessaan ja ns. käyttäävät muita oman itsetuntonsa kohottamiseen. Oot helposti saatavilla ja sua on jo sen helppo käyttää, tietää mistä naruista vetelee.

Mistäs kuule tiiät, ettei sen mies huomannu sitä sen käytöstä?? Ei välttämättä kehtaa alottaa riitaa, kun kämppä täynnä porukkaa. Juu, en yhtään ihmettele, että on on/off suhde.
Ton mun kaverin yks pitkä aikanen mies joskus sano, että oli jo kyllästyny siihen tyrkky meiningin kattomiseen ja eikä jaksanu loppu vaiheessa enää välittää, mitä mun kaveri teki. Tää mies pokas siltä reissulta uuden naisen itelleen ja mun kaveri sai ihme kohtauksen, raivos ja parku kun lähettiin baarista, mutta ei ite tajunnu, että toimi paljon pahemmin ja törkeemmin ja oli tehny sitä pitkään. Haukku mut ja sen uuden seuralaisensa ihan pystyyn. Piti varalta tätä uutta seuralaista ja roikku tuossa miehessä, vaikka mies oli alottanu jo uuden suhteen.

Emmä nyt mitään tarinaa sepitä. Siis on nyt itsekkään oikein tiedä miten se meni. Siis kyseessä oli kyseisen naisen ja hänen miehensä tuparit. He siis muuttivat yhteen. Asuivat erillään (joskin ilmeisesti asuneet joskus ennenkin yhdessä), mutta nyt muuttivat siis heille uuteen asuntoon yhdessä.

Tonne tupareihin menin, koska mun naispuolinen ystäväni pyysi mut mukaan. Sanoin aluksi jotain, että enhän mä ees tunne niitä, mutta sitten kyseinen naisystäväni sanoi, että kyllä he (Joo siis miestä en ennen oo edes nähnyt) pyysivät muakin mukaan. Okei... meni ihan teinisepustukseksi tämä kohta :)

Ehkä tämä ystäväsi on susta kiinnostunut ja sepitti tarinan "kutsusta", ettei paljastu.

Ja naiset nyt tykkää olla huomionhakuisia.