kuvitteletko olevasi miehesi mielestä seksikäs?

nii
No kyllä mä vähän kuvittelen (tai tiedän) jos yhtään osaan päätellä siitä miten hän mua katsoo ja koskettaa ja mitä ihan sanoin ilmaisee. Ja olisi aika hassua, että hän mun kanssa olisi kymmenen vuotta yhdessä ja olisi mut vielä vaimokseen halunnut ilman että pitäisi mua seksikkäänä.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieas:
Miksi pitäis olla seksikäs? Haluaako mies, että oot seksikäs ja mitä mieltä itse olet, että millainen nainen on seksikäs? Haluatko olla miehelle seksiobjekti?

Aika vieras kysymys nk. normaalille suomalaiselle naiselle?
Niin koska suomalaiset naiset eivät ole seksikkäitä!! Pukeutuvat rumasti säkkeihin, eivätkä ole itsevarmoja.
Minua ei kiinnosta olla seksikäs kuten kuin sinä sen esität. Ainoastaan oman puolison suhtautuminen minuun kiinnostaa.
Ja ei, en ole ylipainoinen, en ole lyhyttukkainen, enkä pukeudu tasaraitamarimekkosäkkiin, reppuun & vaellussandaaleihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Kyllä kuvittelen.
Ehkä ei tarvitse kuvitella sinun tapauksessa. ;)
:snotty:
Siis tarkoitin hyvällä, että olet ilmiselvästi. Ettei se ole kuvitelmaa. Kauhee kysymyskin, että ihankuin monenkin tarttis sitä sit kuvitella.
hahaha aijaa :D :D no sitten!
 
XXX
En kuvitele olevani seksikäs, enkä usko että mieheni pitää minua seksikkäänä. Mulla ei ole timmiä kroppaa ja mun mielestä seksikkyys on sitä. Sitä en tiedä miksi mieheni minuun tyytyy enkä nyt jaksa kysyäkään kun on töissä.
 
En ole oikeastaan miettinyt asiaa ollenkaan. Todennäköisesti kuitenkin, koska ei se ainakaan mun luonteen takia mun kanssa ole.

Pitää kysyä sitten kun tulee kaupasta.

Jep. Arvelin oikein. Tosin olen kuulemma parhainpina päivinäni myös luonteeltani varsin hurmaava. Niitä vain on miehen mukaan valitettavan harvoin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
En :ashamed: Mutta niin se väittää ettei mulle tulis paha mieli :snotty:
Peesi :ashamed: :snotty:
Miksi mies olisi naisen kanssa, jota ei pidä seksikkäänä? Eiköhän se totta ole, jos mies niin sanoo.
No mies tuotakin mulle toitottanut mutta vaikea uskoa kun itsetunto niin pohjalla.. Ei sitä pysty itse uskomaan jos ei näe samaa peilistä.. Peilistä näen kropan minkä raskaus ja sen tuomat kilot on runnellut.. Saan myös ahdistuskohtauksia tai enteileviä oireita tilanteissa mikä saa minut tuntemaan rumaksi, läskiksi selluliittikasaksi.
Nyt olen menossa parempaan suuntaan, olen tiputtanut 10kg 1,5kuukaudessa ja se on jo vähän nostanut itsetuntoa joten eiköhän tämä tästä :)
 
g
hmm... mä en ole varmaan ikinä ajatellut niin että olenkohan miehen silmissä seksikäs. mulla on sen verran hyvä itsetunto, että vaikka tiedän etten ole täydellinen, olen omasta mielestäni ihan suht seksikäs ja se riittää. mulle paskan hailee mitä muut ajattelee (oli mieheni tai ei :D ). mies on halunnu mut tällasena kun olen niin miks ei haluais vastakin. :)
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieas:
Miksi pitäis olla seksikäs? Haluaako mies, että oot seksikäs ja mitä mieltä itse olet, että millainen nainen on seksikäs? Haluatko olla miehelle seksiobjekti?

Aika vieras kysymys nk. normaalille suomalaiselle naiselle?
Niin koska suomalaiset naiset eivät ole seksikkäitä!! Pukeutuvat rumasti säkkeihin, eivätkä ole itsevarmoja.
Oma vaimo on seksikkäimmällään alastomana ja halukkaana :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja g:
hmm... mä en ole varmaan ikinä ajatellut niin että olenkohan miehen silmissä seksikäs. mulla on sen verran hyvä itsetunto, että vaikka tiedän etten ole täydellinen, olen omasta mielestäni ihan suht seksikäs ja se riittää. mulle paskan hailee mitä muut ajattelee (oli mieheni tai ei :D ). mies on halunnu mut tällasena kun olen niin miks ei haluais vastakin. :)
Mä ajattelen myös näin, tosin sillä erotuksella että olen kyllä asiaa joskus miettinyt ja kysynytkin mieheltä (ja saanut "oikean" vastauksen :D ) Muakin ihmetyttää, miten tässäkin ketjussa moni tuntuu ajattelevan, että "olen seksikäs, koska olen kaunis ja hyvävartaloinen...." Herätkää nyt, naiset!!!! Tulee päivä, jolloin KUKAAN teistä ei ole enää se nuori, kaunis ja timmi.... No kaunis ehkä, mutta eri tavalla, kuin mitä nykyinen kauneusihanne antaa ymmärtää. Ei se seksikkyys saisi perustua vain näihin, sen tulisi olla jotain syvempää puoleensavetävyyttä, jokin erityinen piirre/piirteet, jotka vaan se oma mies näkee... ;) Mä en ainakaan ole mikään timmi, löllöä siellä ja täällä, mutta silti tiedän (en pelkästään kuvittele) että miehen mielestä oon se kaikkein paras!
 
v
Minusta taitaa olla seksikkyys kaukana ja tuskin mieheni sen takia minuun rakastui.
Sanottaisko niin että olen miehen mielestä vaan niin ihana pakkaus kokonaisuudessaan ettei osaa olla ilman minua. ;D
Olen muuttunut teinistä keski-ikäiseksi tänä aikan kun ollaan yhdessä oltu joten muutoksia on tullut kummallekkin ja seksikkyys ei ole se tärkein ominaisuus vaan kokonaisuus.
 

Yhteistyössä