Säkään en nyt käsittänyt yhtään, mitä hain takaa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:on joo..muttei sinulla ole kauheasti ulosannista varaa puhua :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Opettelisit nyt hyvän sään aikana kirjoittamaan, tuo sun ulosantisi on hieman kökköä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:hyvää yötä, toimin itse nyt samoin =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiitos puskista, mä olen tuo sama jota kehuit ihanan itsevarmaksi eli kiitos siitäkin. Nyt kömmin sänkyyn tuon ihanan ja seksikkään mieheni viereen, hyvää yötä kaikille!Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani::flower: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä mulle on tärkeää, että olen mieheni silmissä seksikäs. Haluan olla myös monia muita asioita kuten älykäs, tiedostava, hauska, empaattinen, omanarvontuntoinen ja vahva nainen, mutta kyllä sinne joukkoon mahtuu myös seksikkyys. Se ei sulje mitään noista muista pois. En halua olla seksiobjekti, mutta mun mielestä on tärkeää että parisuhteessa on myös kemiaa ja siihen kuuluu, että pitää kumppaniaan haluttavana - siis seksikkäänä.Alkuperäinen kirjoittaja vieas:Miksi pitäis olla seksikäs? Haluaako mies, että oot seksikäs ja mitä mieltä itse olet, että millainen nainen on seksikäs? Haluatko olla miehelle seksiobjekti?
Aika vieras kysymys nk. normaalille suomalaiselle naiselle?
Esim Essie on kaunis sekä hyväkroppainen ja monet monet muut, björn ah :heart:
Sitä samaa tuskin voi susta sanoa.