kuvitteletko olevasi miehesi mielestä seksikäs?

Alkuperäinen kirjoittaja kuvan kaunis:
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:
Alkuperäinen kirjoittaja kuvan kaunis:
Hakee poppareita ja istuu kauhistelemaan tätä naljailemista, missä kumpikaan ei edes todennäköisesti tunne oikeasti toisiaan...
Pitäskö hakee jätskiä ku popparii ei löydy.. :D
Hae ihmeessä. Parempi sekin on, kuin ei mitään:)
Taidan tyytyä vain tähän näytön mulkoiluun. Jospa tää nyt laantus ni pääsis nukkumaan. :D
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ei se treenaus sitä ulkonäköä tuo, kroppa on hyvä mutta naama ei.
Tekisi mieli vielä sanoa jotain, mutten sentään niin häjy ole :)
no tykkään kyllä naamasta kaikkein eniten, ja siittä aina kehuttu on,, muttasusta ei voi sanoa samaa oot aivan hevoisen näkönen sekä mun että mun miehen mielestä..(sori hevoset loukkaus teitä kohtaan)
:D
Mä oon nähnyt sunkin kuvan ja et todellakaan mikään kaunotar ollut, ainostaan sun mies pitää sua kauniina, se ei vielä pitkälle kanna ei :LOL:
Mutta voithan sä aina toivoa olevasi kauniimpi :whistle: :whistle: :whistle:
Jooh. Minä satuin tuolta toisesta ketjusta näkemään BV,n kuvan ja etpä ole kyllä sinäkään mikään kaunotar:D Jestas. Eipä taida olla paljon varaa haukkua muita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ei se treenaus sitä ulkonäköä tuo, kroppa on hyvä mutta naama ei.
Tekisi mieli vielä sanoa jotain, mutten sentään niin häjy ole :)
no tykkään kyllä naamasta kaikkein eniten, ja siittä aina kehuttu on,, muttasusta ei voi sanoa samaa oot aivan hevoisen näkönen sekä mun että mun miehen mielestä..(sori hevoset loukkaus teitä kohtaan)
:D
Mä oon nähnyt sunkin kuvan ja et todellakaan mikään kaunotar ollut, ainostaan sun mies pitää sua kauniina, se ei vielä pitkälle kanna ei :LOL:
Mutta voithan sä aina toivoa olevasi kauniimpi :whistle: :whistle: :whistle:
Jooh. Minä satuin tuolta toisesta ketjusta näkemään BV,n kuvan ja etpä ole kyllä sinäkään mikään kaunotar:D Jestas. Eipä taida olla paljon varaa haukkua muita.
Mä haluisin nähdä rakkaimpani kuvan. Mistään saatavilla?
Mut joo, en BV:nä tuolla naamalla huutelis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ei se treenaus sitä ulkonäköä tuo, kroppa on hyvä mutta naama ei.
Tekisi mieli vielä sanoa jotain, mutten sentään niin häjy ole :)
no tykkään kyllä naamasta kaikkein eniten, ja siittä aina kehuttu on,, muttasusta ei voi sanoa samaa oot aivan hevoisen näkönen sekä mun että mun miehen mielestä..(sori hevoset loukkaus teitä kohtaan)


:eek: No minusta tuo nyt ei pidä lainkaan paikkaansa.
 
Kyllä mä kuvittelen omasta mielestäni että mieheni näkee minut seksikkäänä. Perusteluina se että vaikka tässä ollaan jokunen vuosi yhdessä taivallettu niin vieläkin ollaan kun vastarakastuneet, flirttiä ja huumoria riittää ja ei se seksikään ole mennyt siihen että kerran viikossa, lauantaisin, saunan jälkeen pimeässä 5 vetoa, vihellys ja tuima katse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieas:
Miksi pitäis olla seksikäs? Haluaako mies, että oot seksikäs ja mitä mieltä itse olet, että millainen nainen on seksikäs? Haluatko olla miehelle seksiobjekti?

Aika vieras kysymys nk. normaalille suomalaiselle naiselle?
Kyllä mulle on tärkeää, että olen mieheni silmissä seksikäs. Haluan olla myös monia muita asioita kuten älykäs, tiedostava, hauska, empaattinen, omanarvontuntoinen ja vahva nainen, mutta kyllä sinne joukkoon mahtuu myös seksikkyys. Se ei sulje mitään noista muista pois. En halua olla seksiobjekti, mutta mun mielestä on tärkeää että parisuhteessa on myös kemiaa ja siihen kuuluu, että pitää kumppaniaan haluttavana - siis seksikkäänä.
:flower: :flower:
Kiitos puskista, mä olen tuo sama jota kehuit ihanan itsevarmaksi eli kiitos siitäkin. :D Nyt kömmin sänkyyn tuon ihanan ja seksikkään mieheni viereen, hyvää yötä kaikille!
hyvää yötä, toimin itse nyt samoin =)
Opettelisit nyt hyvän sään aikana kirjoittamaan, tuo sun ulosantisi on hieman kökköä :xmas:
on joo..muttei sinulla ole kauheasti ulosannista varaa puhua :xmas: :whistle: :whistle:
Säkään en nyt käsittänyt yhtään, mitä hain takaa. :xmas:
Esim Essie on kaunis sekä hyväkroppainen ja monet monet muut, björn ah :heart:
Sitä samaa tuskin voi susta sanoa.
hah :D no kyllä vaan olen kaunis ja seksikäs, ja ihan omalla treenamisellani sen olen saavuttanut, sen verran monet tulle sitä kertomaan ihan arkipvä, joten eiköhän, ja oma ukkoni jumaloi minua sen olen monen vuoden aikana huomannut =)
Voin kans sanoo kun kuvas nähny että et ole mikään kaunis ja seksikäs. Kuivan kesän orava kera lauta tissien.
 
Miehissä on se hyvä ominaisuus, että niistä oikeasti näkee päälle päin, jos jokin miellyttää. =)

Mun ei tarvitse kuvitella ja arvailla, mitä mies on mieltä, kun se selvin sanoinkin tekojen ja lähellä olemisen lisäksi sen ilmaisee.
 
Mieheni pitää minua seksikkäänä , mutta itse en kuvittele olevani seksikäs.
Paitsi silloin kun oikeen tälläydyn jota tapahtuu harvoin, mut esim. tyttöjen illat; ja silloin mua seuraa yks sun toinenkin mies :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Kyllä mä kuvittelen omasta mielestäni että mieheni näkee minut seksikkäänä. Perusteluina se että vaikka tässä ollaan jokunen vuosi yhdessä taivallettu niin vieläkin ollaan kun vastarakastuneet, flirttiä ja huumoria riittää ja ei se seksikään ole mennyt siihen että kerran viikossa, lauantaisin, saunan jälkeen pimeässä 5 vetoa, vihellys ja tuima katse.
Ja näkeehän sen nyt sokeakin, että olet kenen vaan mielestä. :)
 
ei kehtaa mustana
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
kerran viikossa, lauantaisin, saunan jälkeen pimeässä 5 vetoa, vihellys ja tuima katse.
en todellakaan usko mieheni pitävän mua seksikkäänä, kun sitä seksiä on aika lailla tuota mitä Trinsessa mainitsi. Miestä ei vaan haluta, ei kuulam johdu minusta. Niin varmaan.

Mutta mikä huvittavinta. Mä tunnen itseni toisinaan ihan hemmetin seksikkääksi, jos vähänkään laittaudun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa mustana:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
kerran viikossa, lauantaisin, saunan jälkeen pimeässä 5 vetoa, vihellys ja tuima katse.
en todellakaan usko mieheni pitävän mua seksikkäänä, kun sitä seksiä on aika lailla tuota mitä Trinsessa mainitsi. Miestä ei vaan haluta, ei kuulam johdu minusta. Niin varmaan.

Mutta mikä huvittavinta. Mä tunnen itseni toisinaan ihan hemmetin seksikkääksi, jos vähänkään laittaudun.
Mä en tarkoittanut ettei voisi olla seksikäs jos seksi menee noin.
 
IhanaValo
En uskois (omasta mielestä oon kaikkee muuta ku seksikäs), jollei se niin antais ymmärtää. Joko mies pitää minuu seksikkäänä tai sit se on aikamoinen masokisti. Joka päivä kuitenkin halii ja puristelee ja läpsii pepulle.
 
ei kehtaa mustana
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kehtaa mustana:
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
kerran viikossa, lauantaisin, saunan jälkeen pimeässä 5 vetoa, vihellys ja tuima katse.
en todellakaan usko mieheni pitävän mua seksikkäänä, kun sitä seksiä on aika lailla tuota mitä Trinsessa mainitsi. Miestä ei vaan haluta, ei kuulam johdu minusta. Niin varmaan.

Mutta mikä huvittavinta. Mä tunnen itseni toisinaan ihan hemmetin seksikkääksi, jos vähänkään laittaudun.
Mä en tarkoittanut ettei voisi olla seksikäs jos seksi menee noin.
ymmärsin, mutta meillä menee, noin, eikä miestä ylipäänsä pahemmin seksi innosta. On ennemmin ilman kokonaan, kuin antaisi mun olla itsekäs ja nauttia hänen kustannuksellaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Ei se treenaus sitä ulkonäköä tuo, kroppa on hyvä mutta naama ei.
Tekisi mieli vielä sanoa jotain, mutten sentään niin häjy ole :)
no tykkään kyllä naamasta kaikkein eniten, ja siittä aina kehuttu on,, muttasusta ei voi sanoa samaa oot aivan hevoisen näkönen sekä mun että mun miehen mielestä..(sori hevoset loukkaus teitä kohtaan)
:D
Mä oon nähnyt sunkin kuvan ja et todellakaan mikään kaunotar ollut, ainostaan sun mies pitää sua kauniina, se ei vielä pitkälle kanna ei :LOL:
Mutta voithan sä aina toivoa olevasi kauniimpi :whistle: :whistle: :whistle:
Jooh. Minä satuin tuolta toisesta ketjusta näkemään BV,n kuvan ja etpä ole kyllä sinäkään mikään kaunotar:D Jestas. Eipä taida olla paljon varaa haukkua muita.
En mä ole itseäni missään kauniiksi väittänytkään, ei kannattaisi eräiden muidenkaan väittää, jos sitä ei ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ahaa, siis tää aloitus liittyy johonkin aiempaan riitaan? :/ Joku on siis taas avautunut toisen ulkonäöstä? Senkö takia halutaan perusteluja?
Samaa mäkin aloin uumoilemaan. En tajua näitä jankkausketjuja, ihme turhan jaanausta. =) Mä olen vaan niin yksinkertainen, että otan tällaiset keskustelunavaukset aina ihan suoraviivaisesti ja vastailen kysyttyyn.
 
vieras
Olen. Toki mies sitä sanoo usein, mutta sen huomaa myös katseista, eleistä ja teoista. Usein kun olemme vaikka kaupassa, mies saattaa katsoa pidemmältä tietty ilme katseessaan, tulla taakse ja sanoa että ei tiedä upeampaa naista. Kyllä sen tietää, ihana jännite ihan arjessakin meidän välillä.

Seksikkyys on muuten muutakin kuin kaunis ulkonäkö. Jossain ihmisissä on vain sitä hehkua.
 

Yhteistyössä