kuvitteletko olevasi miehesi mielestä seksikäs?

namanda
Uskon että miehen mielestä olen seksikäs, koska hän haluaa minua kokoajan. Kertoo myös kuinka olen hänen mielestään hyvännäköinen ja hyvänluontoinen.
Itse on kyllä vähän vaikea uskoa kun itsetunto on nollassa ja vie seksikkyyttä roimasti alaspäin. Johtuu lihavuudesta. Lenkkeilyllä itsetunto nousi, ja vähemmällä ruoalla, ja hyvä mieli sai muidenkin katseet suuntaamaan minuun, vaikken totisesti mitään kansikuva materiaalia ole.
Seksikkyys kumpuaa sisältä, eikä löllömahani ja raskausarpeni vie sitä pois yhtään! Ainakaan miehen mielestä. :)
 
Ai miten niin kuvittelenko?

Ollaan me nyt sen verran monta vuotta yhdessä oltu ettei mun tarvi mitään kuvitella. Seksi toimii ja sitä on tarjolla jopa liikaakin. Ja siltikään suhteemme ei perustu vaan fyysiseen puoleen. :)
 
T
Ei tarvii kuvitella. Mies kertoo monta kertaa päivässä, miten seksikäs olen ja miten hän haluaa mua, ja miten välillä ihmettlee miten on saanut näin kuuman vaimon. :D Tietenkään naisena mulla ei todellakaan ole aina seksikäs olo, mutta kyllä se kummasti parantaa itsetuntoa ja tekee olon seksikkääksi, kun ihminen jota rakastan, haluaa mun niin paljon.

Seksikkyys/seksuaalisuus ei todellakaan sulje pois suhteen muita tasoja. Meillä on vahva suhde, käydään pitkiä keskusteluja erilaisista aiheista, nauretaan yhdessä, rakastetaan yhdessä sekä toisiamme että lastamme. Mut kyllähän se seksi piristää suhdetta kivasti. ;)
 

Yhteistyössä