R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyse siis tilanteesta jossa et vielä juurikaan pärjää yksin.. pesuissa yms normaalitilanteissa tarvii apua..
no siinä tilanteessa ei olis kiva, jos mies menis, jos olet kotiokin päässyt vain koska sinulla on joku joka voi jeesiä.
Alkuperäinen kirjoittaja riitta:mun mies on niin idiootti et lähtis.oli sit leikkaus mikä tahansa...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyse siis tilanteesta jossa et vielä juurikaan pärjää yksin.. pesuissa yms normaalitilanteissa tarvii apua..
Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Mä jouduin päivystyksenä leikkaukseen joitain vuosia sitten. Leikkauksen jälkeen sain sisäisen verenvuodon ja joudun uudestaan pöydälle. Vietin sairaalassa neljä päivää tehotarkkailussa ja kun kotiin pääsin täydellisen vuodelepo- määräyksen kanssa, mun lasteni isä lähti yksin samana päivänä 150km päähän viikonlopuksi. Lapset oli silloin 3, 4 ja 5v. Ei käynyt edes ruokakaupassa ennen lähtöä. Mies olisi lähtenyt joka tapauksessa, vaikka ei olisi lapsia ollutkaan.
Monien muidenkin kohdalla olen törmännyt samaan ilmiöön. Ja varsinkin jos ei lapsia ole niin ajatus on et kyl yksin voi jättää..
Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Mä jouduin päivystyksenä leikkaukseen joitain vuosia sitten. Leikkauksen jälkeen sain sisäisen verenvuodon ja joudun uudestaan pöydälle. Vietin sairaalassa neljä päivää tehotarkkailussa ja kun kotiin pääsin täydellisen vuodelepo- määräyksen kanssa, mun lasteni isä lähti yksin samana päivänä 150km päähän viikonlopuksi. Lapset oli silloin 3, 4 ja 5v. Ei käynyt edes ruokakaupassa ennen lähtöä. Mies olisi lähtenyt joka tapauksessa, vaikka ei olisi lapsia ollutkaan.
Monien muidenkin kohdalla olen törmännyt samaan ilmiöön. Ja varsinkin jos ei lapsia ole niin ajatus on et kyl yksin voi jättää..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyse siis tilanteesta jossa et vielä juurikaan pärjää yksin.. pesuissa yms normaalitilanteissa tarvii apua..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:Mä jouduin päivystyksenä leikkaukseen joitain vuosia sitten. Leikkauksen jälkeen sain sisäisen verenvuodon ja joudun uudestaan pöydälle. Vietin sairaalassa neljä päivää tehotarkkailussa ja kun kotiin pääsin täydellisen vuodelepo- määräyksen kanssa, mun lasteni isä lähti yksin samana päivänä 150km päähän viikonlopuksi. Lapset oli silloin 3, 4 ja 5v. Ei käynyt edes ruokakaupassa ennen lähtöä. Mies olisi lähtenyt joka tapauksessa, vaikka ei olisi lapsia ollutkaan.
What? Siis oletko yhä tuon miehen kanssa? Sairaqalasta ei olisi päästetty sinua, jos ne olis tiennyt, että jäät hoitamaan lapsia, etkä olekaan levossa. Mikä järki raahata nainen kotiin sairaana ja jättää yksin?
Ai niinpä tietysti: Jotta hoitaisit ne pennut ja mies pääsisi menemään. En tajua tuollaista, tosi vastuutonta. Miksi suostuit?