Kuvia värikkäistä sisustuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väriää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ollaan muuttamassa joten sisustus on muuttumassa kunnolla...jos muutaman vanhan kuvan laitan.

Työ/pukeutumistilan väriä
111020111450.jpg

traat.jpg

cats.jpg

Olohuoneesta
261120111731.jpg

Makkarin ovi
281120111733.jpg

Ihan kivan näköistä, mutta kaipaa kyllä mun mielestä paljon lisää. Esim. verhot liian pienet. Pidemmät ja runsaammat pitää olla. Ainakin kaksi sivuverhoa molemmin puolin. Lattialle isompi matto. Sohvalle lisää tyynyjä. Seinäkin näyttää tyhjältä. Tauluja, hyllyjä? Tai sitten joku kiva kuviotapetti. Nämä siis mun mielipiteitä, eikä kande loukkaantua. Jotenkin vaan mun makuun liian kolkko.

tosi aution näkönen. ja kaikki liian saman väristä. kaipaa vähintään jotain kuviota tolla sinisen sävyllä ja jotain kontrastia. mutta ihan ok alku. tuosta vaan rohkeemmin jatkamaan. noi seinätarrat näyttää aika irrallisilta isolla seinällä.

Vähintäänkin isompi matto + isommat verhot. Nyt kaikki näyttää siltä, että puolet pienemmän tilan tavarat on tuotu ihan liian isoon tilaan. Sohvapöydänkin vaihtaisin isommaksi, ja maalaisin tai tapetoisin seiniä hieman kodikkaammaksi. Ilmeisesti kyseessä on kuitenkin vuokra-asunto, joten se ei sopine (vuokra-asunnon näköinen ainakin, koska vääränkokoiset kalusteet + hyvin basic seinät ja lattia (laminaattia, eikö?)). Mutta ehkä sitten isompi seinätarra tai taulu voisi olla paikallaan.

Iso matto sohvan ja sohvapöydän alle, vaikka muhkea valkoinen. Sohvan takainen seinä vaaleanpunaiseksi tai muulla värillä, mutta ei koko seinä, vaan niin että reunoilla on valkoista joka puolella n 30-50 senttiä. Teet sillä värillä siihen seinään niinkuin pienemmän neliön.

Isommat verhot. Ehkä jopa vaakasuuntaiset, eli laskosverho tai joku sellainen, ei pysty-sivu-verhot. Iso jalkalamppu, tai sohvan reunaan pieni pöytä jolla pöytälamppu (silloin ehkä sohvan molempiin päihin. Lamputkin voivat olla jonkin väriset. Kattolampun valo on kolkkoa, ja lamppu liian pieni.

Jouluksi laittaisin hopeanharmaan sävyjä. Niitä saa paljon joulula. Ja myös läpinäkyvää lasia koristeissa. Valkoisia ja hopeisia joulupalloja.

Mäkin laittaisin runsaat verhot ja sitten jonkun ihanan tapetin tai sitten sinisen maalin tolle tekstiseinälle.

Alkuperäinen kirjoittaja väriää;27207224:
En loukkaannu, pyysinkin vinkkejä :) Oonkin miettinyt mikä väri sopisi "kaveriksi" tolle. Mietin pinkkiä mutta onko se liian.. jotenkin räikeetä? :D

Laita pinkkiä ja limen- tai ruohonvihreää :p
Tulis ihanan raikas :D

'kiitti vinkeistä :) Vuokrakämppä joo, olkkari ei kokonaan näy tossa, sohvaseinällä on myös ikkuna, joten en tiedä sopiiko siitä tehdö mitään tehosteseinää? Oon surkea sisustusjutuissa :D sohvaa vastapäätä on iso vanhanaikainen tumma tv-pöytä jonka yläpuolella tumma hylly. Ja tuota kuvassa näkyvää ikkunaa vastapäisellä seinällä (tajusitte?) on harmaa maali ja iso kello. Ja miehen tietokonepöytä jonka haluisin muualle mutta ei oo muualla tilaa..

voi ei auttakaa nyt :D en löytäny tästä kämpästä hirveesti mitään pinkkiä mutta ... no kokeilin jotain silti.

http://aijaa.com/rtC6KB

apuaaaa. Mitä mä teen? :D Laitoin toisetkin samanlaiset verhot molemmille puolille ja pistin ne tolleen kiinni ja sitte kaivelin pari erilaista kynttilää ja noita tyynyjä ja viltin joka on yleensä vauvan käytössä... mitäs sitten vielä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja väriää;27207665:
...vai menikö ihan metikköön? :D

Sohvatyynyt toi jo väriä paljon. Ja verhot näyttää paremmalta. Mutta itse aukaisisin vielä verhot ja vaihtaisin tuon pyöreän pikkumaton isoon valkoiseen/vaaleaan. Pieni pyreä näyttää tuossa tilassa vähän hassulta.

Alkuperäinen kirjoittaja väriää;27207646:
voi ei auttakaa nyt :D en löytäny tästä kämpästä hirveesti mitään pinkkiä mutta ... no kokeilin jotain silti.

Aijaa.com - 10971497

apuaaaa. Mitä mä teen? :D Laitoin toisetkin samanlaiset verhot molemmille puolille ja pistin ne tolleen kiinni ja sitte kaivelin pari erilaista kynttilää ja noita tyynyjä ja viltin joka on yleensä vauvan käytössä... mitäs sitten vielä? :D

Nyt näyttää jo paljon paremmalle.