Tietääkö viisaammat antaako apteekin raskaustesti viivanpaikkoja? Tein sellaisen ja valokuvassakin erottuu entistäkin hailakampi viiva. Laskeskelin vanhoja kiertoja, joiden mukaan mulla ois ovulaatio ollut jo jonkin ajan kuluttua menkoista, siis lyhyillä kierroilla. Jos tämäkin on lyhyempi kierto, ois nyt menossa dpo13 kun taas normaalin kierron mukaan dpo11, ovispäivä siis mukaanluettuna. Nää mun arvailut perustuu siis tällä hetkellä vaan kalenteriin ja kummallakin kerralla on siis mahdollista ajankohdallisesti, että kohdun sisällä lillunut rakkula on kohtuun saapunut alkiorakkula, joka ei ole vielä kiinni, kuten lääkäri sen esitti toiseksi vaihtoehdoksi. On tää tällaista arpomista. Itsekin oon tullut jo aivan pakkomielteiseksi tästä testaamisesta, koska tuntuu, että tahdon mielenrauhan aiemmin, jos siihen on mahdollisuus. Harvemmin oon jaksanut odottaa menkkoihin asti, jos on ollut vastaava tilanne. En tunne näitä kaikkia testejä ja esikoisesta tein apteekin omalla selvän plussan, kun menkat olivat olleet jo päiviä myöhässä..