Kuvia plussatesteistä

Kiitos lohdutuksistanne:kiss:

pikkuinen
- mie sain kolmen eri firman testeihin "jotahin" näkymään - selkeimmät tuohon kasettitestiin ja Apteekin omaan.

Huutiksesta ostamiini herkkiin liuska testeihin - kahteen itse asiassa, tuli myöskin testiviivan kohdille punaväriä.(molemmin puolin testiviivasen reunoja - sellaiset sain heinäkuussahin ennen selkeää plussaa)
..nämä tuli dpo8-9..kasetti dpo9 Apteekin oma aamuyön tunteina, dpo10..

Luulen, jotta yriystä saattoi olla..tai olla olemati..mistä noita tietää ja jaksaakaan niin tarkasti enää miettiä..pettymyshän se vain on kova, ei voi mitään..:(


Plussatuulia muille kovasti!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Chizu - mies ja äkkiä kakkula kauppaan jos ei näe testiplussaa - me nähdään, luota meihin!;):heart:
..hän alkoi liian tekniseksi tuon testin tulkinnan suhteen:D

Monet miehet ei muuten miellä noita haaleampia plussia, edes plussiksi!?
..pitää olla tooooosi vahvan punainen viiva, ennen kuin uskovat todeksi.

Juu, tai sitten se CB:n digi joka kertoo ihan sanoin..ne putkiavothan ne sen tekee..:p
 
  • Tykkää
Reactions: Chizu
mur-mur mulla oli syyskuussa vastaava tapaus - löytyy tästä pinosta ne testit kun taakse selaa. Mikälie oli, kemiallinen ehkä, ehkä ei. Apteekin omaan sain viivan tuolloin testiajalla, muihin testeihin tuli roskishaamuja. Kaksi selkeää kemiallista/varhaista keskenmenoa on ollut, niissä on tullut ihan selkeitä plussia testiajalla vielä sinäkin päivänä kun vuoto on alkanut. Ei tietenkään kontrolliviivan vahvuisia, niitäkin testikuvia on tuolla aiemmilla sivuilla.

Liian aikaisin testailu pitäisi upottaa suohon.. pahaa mieltä ja hämmennystä vaan aiheuttaa kun testit vilkauttaa jotain ja vuoto alkaa muutaman päivän kuluttua. Mulla polttaa tikut jo kaapissa vaikka vasta dpo4, lupasin itselleni että vasta dpo11 teen "menkkojen odottelutestin". Saapi nähdä kuin käy..
 
Chizu, selvä plussa tuo on :D ONNEA! miehelle digiä kehiin jotta uskoo!

Mimmi79, mie näen jotain, mutta väristä en oo varma, varsinki toisesta kuvasta erotan jotain ilman että edes avaan sitä :) tsemppiä!

plussatuulosia kaikille ++++++:whistle:
 
Pikkuinen - niinhän se on, jotta kun aikaiseen aloittaa dippailut, saa varautua siihen kunnon pettymykseen..
..mie vaan olen sen sorttinen, etten malta olla dippaamati..:saint:

Pitkäksi aikaa en jää nykyisellään suremaan - elo vaan on tämmöistä.:)
 
Viimeksi muokattu:
Chizu: Ihan selvä plussahan sulla testeissä on :) Voihan olla, että olet ovuloinu päivän pari myöhemmin kuin tavallisesti ja ei vielä ihan tummaa viivaa anna. Mutta kerkiää vielä vahveta, jos parin päivän päästä teet uuden testin, sit pitäis olla jo tummempi kuin nyt! :)
Itsellä tuli haalea plussa maanantaina. Keskiviikkona jo ihan tummanpunainen viiva <3
 
Mulla vahvasti sellainen olo, että viivanpaikkoja nuo mun olivat. Ei menkkakipuja, kuten yleensä muutama päivä ennen, mutta jotenkin vaan tuntuu siltä. Saatan testata herkemmällä vielä. Oon saanut kaikkiin pregcheckeigin samanlaiset viivat nyt.
 
Tietääkö viisaammat antaako apteekin raskaustesti viivanpaikkoja? Tein sellaisen ja valokuvassakin erottuu entistäkin hailakampi viiva. Laskeskelin vanhoja kiertoja, joiden mukaan mulla ois ovulaatio ollut jo jonkin ajan kuluttua menkoista, siis lyhyillä kierroilla. Jos tämäkin on lyhyempi kierto, ois nyt menossa dpo13 kun taas normaalin kierron mukaan dpo11, ovispäivä siis mukaanluettuna. Nää mun arvailut perustuu siis tällä hetkellä vaan kalenteriin ja kummallakin kerralla on siis mahdollista ajankohdallisesti, että kohdun sisällä lillunut rakkula on kohtuun saapunut alkiorakkula, joka ei ole vielä kiinni, kuten lääkäri sen esitti toiseksi vaihtoehdoksi. On tää tällaista arpomista. Itsekin oon tullut jo aivan pakkomielteiseksi tästä testaamisesta, koska tuntuu, että tahdon mielenrauhan aiemmin, jos siihen on mahdollisuus. Harvemmin oon jaksanut odottaa menkkoihin asti, jos on ollut vastaava tilanne. En tunne näitä kaikkia testejä ja esikoisesta tein apteekin omalla selvän plussan, kun menkat olivat olleet jo päiviä myöhässä..
 
Näkyyköhän tässä. Ainakin pikkukuvassa erotin ihan ok omalla koneella.

Oon kuullut, ettei nää apteekin testit antais viivan paikkojakaan, mutta tiedä niistä, ihan kuulopuheen perusteella ounastelin..

[/URL][/IMG]
 

Yhteistyössä