Kuvia plussatesteistä

Aijaa.com - "Feikkiplussa". Pregnylistä johtuva... - 9399144.jpg

Tässäpä tämänaamuinen "feikkiplussa".
Pistin toissapäivänä (torstaina) viimeisen Pregnyl-tukipistoksen. Minulle siirretty 2 alkiota 9.1. Virallinen testin tekopäivä minulla olisi vasta ensiviikon torstaina, koska tuo Pregnyl voi antaa väärän plussan aikaisemmin, paitsi viikon päästä pistoksesta.
Ihan uteliaisuuttani halusin nähdä tuon ns. feikkiplussan. Aion tehdä saman testin nyt joka aamu torstaihin saakka.
Jos viiva alkaa haalistumaan, niin silloin en ole raskaana...
Jos taas viiva vahvistuu, niin silloin asiat on aikas hyvin. =)

Tänään minulla siis menossa pp12 ja dpo14 tai rv 4+0. :)
 
Viimeksi muokattu:
sintu74: Minä tein kans noin niinku sinä :) oli kiva nähdä kun se pregnyl poistui ja ei tarvinnut enää miettiä että onko plussa pregnylistä vai ei. Mulla muistaakseni näkyi vielä 4. ja 5. päivä pistämisen jälkeen. 7.päivä oli jo ihan nega ja 8.päivä pikkusen alkoi näkymään plussaa ja 9.päivä jo ihan selkeä :heart: Nyt mennään 25+6. Tsemppiä testaukseen!:wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
sintu74: mulle on aina sanottu, että pregnylin poistumisaika voi olla 11 pv, mutta varmasti riippuu henkilöstä, mutta jos pistetään 5000 niin varoaika on 11pv. Mutta jos välissä saa negan, niin sittenhän tulokseen uskaltaa luottaa. Toivotaan, että näin käy :)

muoks. tai siis mulle on aina sanottu, että 11 päivän päästä voi testata, varoaikan 10pv.
 
Viimeksi muokattu:
sintu74: mulle on aina sanottu, että pregnylin poistumisaika voi olla 11 pv, mutta varmasti riippuu henkilöstä, mutta jos pistetään 5000 niin varoaika on 11pv. Mutta jos välissä saa negan, niin sittenhän tulokseen uskaltaa luottaa. Toivotaan, että näin käy :)
Mulla siis ollu siirron jälkeen Pregnyl tukihoitona auttamaan kiinnittymisessä 4:n pistoksen ajan kerta-annoksella 2500IU:ta. Ensimmäinen pistos oli heti siirtopäivänä 9.1 ja kolme viimeistä pistosta 12.1, 16.1 ja 19.1.
Ja lääkäri sanoi että viikko viimeisestä pistoksesta, niin Pregnylin ei pitäisi enää antaa väärää plussaa. :)
 
Mulla siis ollu siirron jälkeen Pregnyl tukihoitona auttamaan kiinnittymisessä 4:n pistoksen ajan kerta-annoksella 2500IU:ta. Ensimmäinen pistos oli heti siirtopäivänä 9.1 ja kolme viimeistä pistosta 12.1, 16.1 ja 19.1.
Ja lääkäri sanoi että viikko viimeisestä pistoksesta, niin Pregnylin ei pitäisi enää antaa väärää plussaa. :)
Toi menisikin yksiin: 2500 7pv, 5000 10pv, 10000 14 pv. Toivotaan siis oikeaa plussaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Moi taas. Laitan kuvan tosi epämääräisestä Pregcheckin testistä, joka mulla oli. Aivan ekaksi, se testikohta oli koholla ennen testaamista, siellä oli siis liuskassa sellainen valkoinen irrallinen pystysuikale viivan kohdalla, joka teki viivanpaikan näköiset varjot kummallekin puolelle. Tein silti ja viivakohta tummui. Joissain valoissa ei näkynyt väriä siihen, kun taas kameraan tuli mun mielestä selkeä punainen. Jotenkin kuvittelin, et saan sen päällikerrokset siitä liuskasta irti, jotta voin katsoa värjääntyikö se pystysuikale, mutta en saanut ja se vaan rispaantui, kuten kuvassa huomaatte. :D Mulla ja miehellä on sellainen olo tuosta, et se johtuu siitä varjosta, jonka se irrallinen osa siihen tekee. Mulla ei oo onnea näissä testeissä. Tai oikeestaan tähän asti oon ollut aivan liian hätäinen ja nyt oli joku sekundaversio. Onko muilla ollut pregcheckissä sillaista ja jos on, onko siitä tullut vastaava "varjo"? Pikaisia vastauksia odotellen, musta tuli ihan hermoraunio. :D

[/URL][/IMG]
 
Johan sä oudon testin sait Mimmi :O Punaiseltahan tuo viiva näyttää, mutta ei se mtn tarkoita välttämättä, kun testi on selkeästi viallinen... Väriaine saattaa jäädä jumiin tuollaiseen nyppyyn tai uraan testissä... Kerran sain vastaavanlaisen, testin keskellä oli ura ja sain punaisen plussan... Noita virheellisiä on kuitenkin TOSI HARVOIN... Tee uusi testi :)
 
Taas mietin, että se "varjo" tuli ainoastaan sen pystysuuntaisen irtonaisen viivan toiselle puolen, ei toiselle, vaikka päälliosa on varmasti viivan molemmilta puolin yhtä paljon irti. Pakkohan se on tehdä vielä. Voi elämän kevät. Harmaita hiuksia aiheuttaa tällainen. :D
 
Mimmi79 - ihan on silleen oudosti, tuolla - pinnan alla tuo viivanen!?:eek:

Dippaa ihmeessä uudestaan - jos et tälle iltaa enää(malttamattomana odotan;))
..niin viimeistään aamupisusta!:)

Selkeää punaväriä siihen puuuhkuttelen..
 
Viimeksi muokattu:
Sintu - eikös se ole hyvä jos viiva ei ole haalistunut?=)

Jos Piikin vaikutus kestää viikon(ensi viikon torstaille)ja näyttää tuota koko ajan siihen asti - onko Ok?
..voiko viiva alkaa haalenemaan kun aine hiipuu elinmistöstä?..ja sitten vasta vahvistuis uudestaan?

..miulle nämä pistokset(hoidot)on yhtä hepreaa!:eek:
 
Viimeksi muokattu:
Sintu - eikös se ole hyvä jos viiva ei ole haalistunut?=)

Jos Piikin vaikutus kestää viikon(ensi viikon torstaille)ja näyttää tuota koko ajan siihen asti - onko Ok?
..voiko viiva alkaa haalenemaan kun aine hiipuu elinmistöstä?..ja sitten vasta vahvistuis uudestaan?

..miulle nämä pistokset(hoidot)on yhtä hepreaa!:eek:
Kun en osaa itsekään vastata tuohon. Luulisin olevan niin, että jos tuo viiva pysyisi tuollaisena tai jopa vahvistuisi torstaihin mennessä, niin silloin on asiat aika hyvin. =)
Lääkärikin sanoi, että jos testi näyttää torstaina plussaa, niin silloin minä olen oikeasti raskaana. Sen vuoksi tuo myöhäinen testauskin, jotta Pregnyl ei enää antaisi väärää plussaa testiin. Torstainahan minulla on menossa jo Dpo19 ja pp17.
 
Noniin, testailin tuon epäselvän liuskatestin jlk pregcheckillä negan (en ole varma oliko haamu, mutta jos, niin tositosi haalea) ja tänään pissiin cb:n testiin. Testiä en ehtinyt heittämään roskiin, kun huomasin kahden tunnin jlk siinä selkeen haamuplussan, roskisplussa siis. Nuo eivät liene kovin luotettavia? Mulla ei ole ennen tuollaista tullut ja cb:n testi on ollut nega myös myöhemmin, jos olen sattunut vilkaisemaan, viimeksi kuukausi sitten.

Tässä kuva "roskis"plussasta.
[/URL][/IMG]
 
sintu74: no mutta nyt varmaan pregnyl häviää kehosta ja jospa oikea plussa alkaisi kohta näkymään, toivotaan!!!

mimmi79: usein on ollut täällä puhetta, että tuo kyseinen testi antaa valitettavasti turhia plussia 5 min jälkeen. Pari päivää siis lisää odottelua ja toivotaan samanlaista testiä testiajan sisällä!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Minäkin oisin kuullut tästä clearbluesta samaa juttua.

Ai niin, piti vielä kirjoittaa, että testiajan puitteissa tuo vaakaviivan keskikohta oli selvästi tummempi. Siis se kohta, johon myöhemmin muodostui myös tuo pystyviiva.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä