Kuvia plussatesteistä

mur-mur, sie tiiät sen, että kun apteekin oma alkaa hiukkasen edes punertamaan, tapahtunee siellä jotain :heart: nyt mie pidän peukkuja täällä! odottelen kuumeisesti seuraavaa dippaustulosta! se olis teikäläisen vuoro nyt ;) aika siirtyä odottaviin! eikun siis peukut pystyyn! :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli
Kiitos kiitos edelleen:heart::)

Ei niin mitään oirehia:(..vaikka kuinka yrittäis kuvitella ja tisujahin puristella - ei niin, ei..ja se pistäähin epäilemään tämän kestoa kovin..

Miulla on jo-ka tärpissä ollut oireina: tisukipuja, alamasu/selkä ja nivus jomotuksia paljon.
..ja lämmöthin laskeneet hieman..tuolta 37.3-->nyt esim. 36.9..ja mie olen lämpöjä niiiin paljon seuraillu, etä niistähin voin jo aavistella tulevaa.

Yleensä
dpo11-12(miulla luteaalivaihe sen 14vrk)lämmöt dippaa ales pikkasen,(nyt laski JO dpo8-9 vaihteessa) nousten sitten vielä hetkeksi, MUTTA ei enään niin korkealle, kuin aiemmin oli.

Pakko vaan aika realistisesti suhtautua tähän, vaikka toivoa haluishin kovastikkin:|..mutta kyllä mie ainahin pikkasen jaksan toivoa vielä:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hömpi ja Sintu74
Moikka,

Minäkin näen mur-murin kuvissa selvän haamuplussan! <3 Nyt toivotaan viivan vahvistumista. Mä olen taas näiden testien kanssa aivan etuajassa ja tikutin Pregcheckillä, vaikka menkkoihin on varmaankin vielä viisi päivää. Se ei taida olla tässä kohtaa vielä kovin luotettava. Jos totta puhutaan, en ole varma tuosta viidestäkään päivästä, kroppa aivan sekaisin. Jos mun tuntemukset ovulaation suhteen on pitänyt paikkansa, ois nyt dpo10. Ultrassa kuitenkin perjantaina näkyi joku rinkula kohdun sisällä, joka lääkärin mukaan viittaa joko alkaneeseen raskauteen tai muuhun rakkulaan.

Tässä ois nää kuvat, itse olin erottavinani haamujen esi-isien esi-isän. :D
Onko tää kuitenkin vain viivan paikka, joka sieltä pikkaisen kuultaa. Näkyy muuten paremmin, kun kävelee koneelta pari askelta kauemmas. Kuinka niin epätoivoista tuhrustamista.. :LOL:

[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Mimmi79 - etuajassako dippailujen kanssa..sie?..
..mie aloin JO dpo4 dippailemaan..:D..ja tänään miullahin dpo10..

Tuolle minkä näet testissä(mie _jotahin_ näen..viivan paikkako?..vaiko plussan alku - toivottavasti:heart:

Dippaileppa huomenissa uudemman kerran.:wave:

Huomenna miullahin sitten uutta dippausta iltapäivästä, kunhan Posti Pate tuo testejä(toivottavasti tuo!)
..ja kyllä pelko per***ssä on, vaikka kylmän rauhallisesti mukamas yritän tämän ottaa..:O..:ashamed:

Kiitos kaunis edelleen kaikille peukutuksistanne
:kiss:

Ps. Piti tänään ihan O-testihin pisussa liottaa:whistle:..tuli piiiiitkästi yli vaikutus ajan jälkeen sellainen näkyvä viiva - ei vahva.(O-plussa)
 
Viimeksi muokattu:
^^Kyl tuo mun mielestä ihan plussa on, kun kerta väriäkin on! :D Viivanpaikkahan on vaan harmaa eikä siihen tule kuivuneenakaan mitään väriä! Uutta testiä vaan parin päivän päästä ni luulis olevan jo vahvistunu! ONNEA VAAN! =)

mur-mur Tosi harmi! Iso hali!! :( :hug:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä