Kuvia plussatesteistä

Pikkuinen12 - mie tiirailin ja tiirailin, silmät ihan kierroon melkeinpä meni ..viivapaikan ai-na-hin näen, väriä en saanut näkyviin omalla näytölläni..

Odotellaanpa hetki vielä - päivä, pari:):heart:


nellinu - ONNEA!:flower::heart::wave:

MiNalo - eka testissä väri jotenhin epätasaisesti levinnyt(suurentelin kuvan kansiooni)viivanpaikan kohdilla?..CB:n testistä en saanut selvää olleskaan kun suurentelin: /

Plusstuuloisia kuitenhin, päiviähän vielä kierron loppuun jäljellä hyvinhin - ja ei dpo9 näy kuin harvalla meistä se tärppi!:wave::heart:
(tuossa dpo10-11 sitten jo enempi..)
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur ei eilisessä punaväriä ollutkaan - tänä aamuna on, haalea punaviivanen. Mutta sen kyytipoikana vasen munasarja kertoo samaa kuin joka kierrossa näillä paikkeilla, polttaa ja kirvelee. Enpä taida enempää testejä tuhrata tähän kiertoon, harakoille menevät.
 
Ei tässä vielä iloita, katotaan vielä lauantaihin jos silloin vielä plussa (ja sit kyllä pakkko tehä jollakin muulla testillä vielä kun tolla davidilla) niin ehkä uskallan jo vähän huokaista? Ei oo kyllä yhtään sellanen olo että olis raskaana :( Ihan sellanen fiilis että menkat alkaa ihan just. Oikeelta puolelta juilii. Tänään vasta valkkaria alko tulemaan. Eilen ei niin minkäänlaista vuotoa ja sitä ennen kaikki mitä tullu nii tuli verisenä limana, tai sit ihan verenä. Voihan stressi!

Minalo En nää kummastakaan sun testistä mitään kun on niin pienet kuvat ja lisäks oon kyllä tosi huono tihrustamaan koneelta käsin. :/ Mutta eiköhän sullakin lähipäivinä ratkea mikä tilanne on! Toivotaan plussaa! :)
 
Minalo tosta kuvasta saa kyllä jo selvää, ja plussa se ainakin mun mielestä on! :) :heart: Mutta niinkun jo sanottu, muutaman päivän päästä varmaan selvemmin! :)
Just kattelin vanhoja kalenterejani. Ensimmäisestä raskaudestani oon plussannu haamun kp31 ja plussan kp32. Menkkojen piti alkaa kp29. Toisesta raskaudesta haamu kp30 "raskaana"-cb:llä kp31 ja kp32 "raskaana 1-2". Ruskeeta tuhruu oli tullu kp24 lähtien ja menkkojen oon merkannu alkaneen kp27 kohalle sekä kp29 verestä päätellen. Eikä ne silloin sit kyllä alkanu :D Nyt oon siis tosi aikasessa kun vasta kp28 menossa nyt...
 
nellinu kiitos! tulipa toiveikas olo nyt! =) itse sain ekasta raskaudesta plussan 2 päivää ennen kuin kuukautisten ois pitäny alkaa..viime raskaudessa tein ekan testin vasta dpo 15 ja se ei ollut kunnon plussa. raskaus meni sitten kesken rv 8. Sinähän olet tosi aikaisin liikkeellä myös, joten hyvältä näyttää! oletko tehnyt uutta testiä tälle päivälle?
 
MiNalo, aika hieno viiva dpo10 ;) toivotaan viivan vahvenemista vielä oikein urakalla!

Sintu74n tilannetta kyttään täällä :D plussapuhuria +++:whistle:

oikein paljon onnea kaikille plussanneille :heart: pienille vermeet mukaan koko odotuksen ajaksi! :)
 
Aijaa.com - 9431369.jpg

dpo9-10 ilta.. ei pitäny tikuttaa edes enempää kun on niin stressaavaa ja viskasin jo aiemmin päivällä kaikki tehdyt testit roskiin mutta kuinkas kävi. Negaa odottelin mutta testiviiva tulikin näkyviin heti kun kontrollikin, haalean vaaleana. Katsellaan edelleen, oireita on mutta niin pieniä, ainoa mainittavan arvoinen on päiviä jatkunut iltapalelu. Edelleen häämöttää menkat edessä, kunnon plussa alkaa olemaan jo pienoinen ihme meidän historialla ;)
 
Sintu aika haalea on viiva mutta en usko että enää pregnylin aiheuttama eli sulla on nyt jotain yritystä siellä kohdussa, toivotaan että tarraisi kunnolla kiinni :)d Moni saa tasavahvaa dpo14 mutta on niitä haaleampiakin pysyviä plussia ollut.
 
Sintu aika haalea on viiva mutta en usko että enää pregnylin aiheuttama eli sulla on nyt jotain yritystä siellä kohdussa, toivotaan että tarraisi kunnolla kiinni :)d Moni saa tasavahvaa dpo14 mutta on niitä haaleampiakin pysyviä plussia ollut.
Huomenaamulla teen viikkonäytöllisen digin, sittenhän se viimeisin varmuus saadaan, missä mennään...
Hyvä asia on se, että kuukautiset ovat jo 3pv myöhässä. Yleensä ne ovat alkaneet ihan ajallaan Lugesteronien käytön aikanakin.
 
pikkuinen: voi kun tuo nyt lähtisi tuosta tummenemaan ja saataisiin siihen viivaan kunnolla väriä!!!

sintu: onhan tuo aika haalea päiviin nähden, mutta jospa on ollut laimeaa pissaa. Mutta siis ei varmasti ole enää pregnylistä johtuvaa! Tee huomenna sen diginäytöllinen, niin kertoo ennemmän ja varmaan pääset kanssa verikokeisiin, että näkee vähän hcg:tä. Käsittääkseni alun lukemat kertovat paljon, kun kyseessä IVF, kun hedelmöityksen alku selvä. Pidän peukkuja huomisaamun testaukseen!!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
morebabies samaa toivotaan täälläkin. Yritän huomisen ainakin jättää väliin testailussa, perjantai-iltana vasta seuraava. Harmittaa jo etukäteen testien tuhlaus kun kemialliselta tää tuntuu, niin kovasti paleltaa ja väsyttää iltaisin eikä mulla ole normaaleissa raskauksissa ollut mitään oireita ennen rv6+, en ainakaan muista mitään erityistä. Nytkin ihan silmät ristissä vaikka päikkäritkin nukuin.
 
Minalo ihan turhaan kiittelet. Sanoin vaan mitä näin ja saman on tainnu nähä aika moni muukin :)
Tänään en oo tehny testiä kun päätin että huomiseen aamuun maltan ja teen täten ekan testin aamupissasta. Noi kaks mitä oon aiemmin tehty, nii päivällä ja ei mitään kummempia pidättelyjä ollu. Mut lauantaina vast annan itelleni luvan iloita pienen hetken jos siis plussa vielä kehissä ja tummenemaan...

Sintu en oo nyt ihan selvillä näistä hoitojen nimistä ym. Mutta kerron nyt täälläkin lyhyesti, että tunnen yhden pariskunnan ketkä ovat nyt saamassa lasta ja alkion siirrolla tuo pieni poika on saanut alkunsa. He kävivät varhaisultrassa mikä niihin hoitoihin kuului ja ultraaja totesi että kesken on mennyt. Seuraavalla viikolla kävivät uudestaan kun eivät tuolloin pystyneet vielä tyhjennyslääkkeitä ottamaan. Ultrattiin uudelleen ja kas, siellä se pieni sydän pamppaili! Ja siksi kerron tän, koska heillä jostain syystä raskaus olikin alkanut päiviä myöhempään mitä olis pitäny. Eli ekassa ultrassa sykkeen olis kuulunu jo näkyä jos olisivat olleet "oikeilla" viikoilla. Ja sit noista sun testeistä tuli mieleen, että josko teilläkin vähän vastaava tilanne??

Pikkunen nii'i, kyllähän tuossa sunkin testissä väriä on! :) Milloins sulla "pitäis" sit menkkojen alkaa? Sunnuntaina?
 
nellinu ovis oli kp24 eli siitä laskettuna viimeistään tiistaina. Nyt kp33 menossa. Mulla kiertopäivät ei kerro mitään kun ne vaihtelee 27-46. Ovis on tosi kipuisa ja näkyy selvästi tikuissa, siitä päättelen kiertojen pituudet.
Mun kannattais varmaan testata vasta la-su, jos haluu enää yhden testin käyttää tähän kiertoon. Sulla sentään niin selkeät viivat ettei varmasti ole kemiallinen :) Mulla varmaan taas on, näihin ihme kyllä tottuu ja nyt päästään samantien jatkoja suunnittelemaan polille. Semmonen olo että ihan sama miten nyt käy kun eiköhän tässä joku kierto vielä tulla kunnolla raskaaksi :) Mulla menkkajomot loppui heti kun alkoikin aamulla, pientä toivoa vielä siis on ;) Nyt kun sanon näin niin kärvistelen koko huomisen päivän munasarjapoltoissa..
 
sintu: tuli vaan mieleen lapsettomuuslääkärimme sanat, kun ihmettelin viime kierrossa kun ovulaation ajankohta oli selvä, mutta ultrassa raskaus koko ajan viikon myöhässä. Lääkäri silloin totesi, että alkiolla voi mennä ovulaatiosta jopa 14 päivää, että kiinnittyy. Voihan siis olla, että alkio on napannut kiinni vaan vähän myöhemmin. Eikä noita testiviivoja muutenkaan pitäisi, siis tummuutta, tuijotella. Odottelen itse tässä hcg:n laskua keskenmenon jälkeen ja maanantaina sain tasavahvat viivat ja olin ihan onneissani, että vihdoin hcg alkaa laskemaan, mutta sitten ti ja tänään testiviiva olikin yhtäkkiä tummempi kuin kontrolli. Kyseessä ei kuitenkaan voi olla ovis eli jostain syystä viiva vaan näytti haaleammalta siinä yhdessä testissä.
 
sintu: tuli vaan mieleen lapsettomuuslääkärimme sanat, kun ihmettelin viime kierrossa kun ovulaation ajankohta oli selvä, mutta ultrassa raskaus koko ajan viikon myöhässä. Lääkäri silloin totesi, että alkiolla voi mennä ovulaatiosta jopa 14 päivää, että kiinnittyy. Voihan siis olla, että alkio on napannut kiinni vaan vähän myöhemmin. Eikä noita testiviivoja muutenkaan pitäisi, siis tummuutta, tuijotella. Odottelen itse tässä hcg:n laskua keskenmenon jälkeen ja maanantaina sain tasavahvat viivat ja olin ihan onneissani, että vihdoin hcg alkaa laskemaan, mutta sitten ti ja tänään testiviiva olikin yhtäkkiä tummempi kuin kontrolli. Kyseessä ei kuitenkaan voi olla ovis eli jostain syystä viiva vaan näytti haaleammalta siinä yhdessä testissä.
Tuossa kiinnittymisessä ratkaisee paljon sekin, kuinka vanha alkio siirretään ja kuinka nopesti alkion jakautuminen etenee.

Minulle siirretyt 2 alkiota olivat 2-päiväisiä, toinen 2- ja toinen 3-soluinen. Lääkärin mielestä olivat hieman hitaasti jakaantuneet, joten jospa se jakaantuminen kohdussakaan ei ole sitten ollut kovin nopeaa. Ja kiinnittyminenhän voi tapahtua vasta sitten kun alkio on muuttunut blastokystiksi.
 
Sintu - täällä edelleen d=)b
..kyllä siellä selkeästi yritystä ainahin on - voi, kunpa kestäis!:heart:

Pikkuinen
- kuin myöskin siulle..jaksuja&voimasia:kiss:
Vahvistukoon tuo haamuinen tuosta kunnon plussaksi ja kestäköön sen 9kk!:heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä