mur-mur lauantaina pitäis luultavasti menkkojen alkaa. Tai se oli viime kierron kesto ja pisin kierto mitä mulla on ollu, nii sen mukaa mennää
Tyty En kyl luottais testiajan jälkee tulleisii plussii, ja vielä ku noin reippaasti :/ Mut tosiaan eihän sulla välttämättä plussa muutenkaan vielä näkyis! Jäitä hattuun!
(niin helppoa kun se onkin)
Pikkunen Kyllä minäkin sun testissä jotaan nään, mutta en oo sit varma että mitä! Varmaanki aika samaa tasoa näyttää ku se mun maanantainen testi. (josta en kuvaa laittanu, ku en olis saanu siitä edes otettuu ku oli niin haalee) Sulla kuitenkin vielä aikasessa vaiheessa, että ei pitäis hätiä olla
Mut ei oo kyllä helppoo olla kiusaamatta itteää ja testailla. Eihän sille vaan mitään voi kun toivoo niin paljon. Ja kun tossa aikasemmin sanoit että ei tunnu enää niin pahalta ku ekoissa kemiallisissa, niin kai se niin menee - kaikkeen turtuu
Mut minä pidän ainakin molemmat peukut pystyttä että sun viivat vahvenee ja sit se plussa pysyy siellä mahassa syyskuulle asti!
Minalo En saa sun testistä selvää
Liian pieni kuva!
Lauantain meinaan sit taas testata. Mitä mieltä ootte et kannattaisko käydä ostamas jonkuu muun merkkinen testi? Vai luottaako noihin Daviddeihin?
*muoks! Nyt sainkin sen isoksi ja selvästi kyllä vaaleenpunertava viiva näkyy!