Kuvia plussatesteistä

Mulla eki toi predictorin testi sillee, et eka näytti negaa ja noin 10min päästä siihen oli ilmestynt ihan selvä plussa ja sillon en todellakaa raskaana ollu (mitattiin hcg ja oli alle 1)
Tosin sulla on menkat jo noin paljon myöhässä,et SAATTAA olla ihan oikea plussakin.
Suosittelisin kyllä vaikka apteekin omaa testiä kokeilemaan seuraavaksi.
 
nojoo, just luin netistä nuista ton merkkisistä testeistä ja tulin siihen tulokseen että se varmaan kummittelee vaikka en oikeasti raskaana olekaan. mua vaan närästää ja etoo nyt toista viikkoa, alavatsaa vasemmalta puolen nippailee joka ilta ja muutenki olo on ihan plaah, äsken kävin töistäki parin tunnin levähdystauolla kun tuntu että ei vaan jaksa olla pystyssä ja palelee. voiko nää olla jotain valeoireta? jos vaan toivon niin kovasti olevani raskaana että keho keksii ihan huvikseen huijata? :( huomiseks on aika varattu labraan pissatestiin, masentaa jo valmiiks ku 99 % varmuudella se taitaa sit nega kuitenki olla! :(
 
nojoo, just luin netistä nuista ton merkkisistä testeistä ja tulin siihen tulokseen että se varmaan kummittelee vaikka en oikeasti raskaana olekaan. mua vaan närästää ja etoo nyt toista viikkoa, alavatsaa vasemmalta puolen nippailee joka ilta ja muutenki olo on ihan plaah, äsken kävin töistäki parin tunnin levähdystauolla kun tuntu että ei vaan jaksa olla pystyssä ja palelee. voiko nää olla jotain valeoireta? jos vaan toivon niin kovasti olevani raskaana että keho keksii ihan huvikseen huijata? :( huomiseks on aika varattu labraan pissatestiin, masentaa jo valmiiks ku 99 % varmuudella se taitaa sit nega kuitenki olla! :(
Miksikä eivät ota nyt uudestaan veritestiä? Se antaa kuitenki varmemman tuloksen...
Toivottavasti kyse ois nyt kuitenki raskaudesta, koska ihan selvästi viivanen punertaa. Onnea huomiselle! :heart:
 
Jeps kiitos :) En huomannu aluks, että nimi sieltä paistaa taustalta :D Nooh, ei se haittaa..olin varmaan niin täpinöissäni et kuhan laitoin kuvat enkä sen kummemmin kahtonu :D

Mutta kiitos onnitteluista :) Täytyy pari testiä tilata netistä jos sitten sais vahvistusta viivoihin!
 
  • Tykkää
Reactions: Hömpi
heippa, eilen kävin kyselemässä mielipiteitä oliko mun testissä tosiaan plussa ja itsekin sen kyllä plussaksi käsitin. tänä aamuna labrassa tehty pissatesti oli negatiivinen :/ tää on ihan käsittämätöntä, ku oireet vaan jatkuu mut testi negaa.. HUOH! :(
 
heippa, eilen kävin kyselemässä mielipiteitä oliko mun testissä tosiaan plussa ja itsekin sen kyllä plussaksi käsitin. tänä aamuna labrassa tehty pissatesti oli negatiivinen :/ tää on ihan käsittämätöntä, ku oireet vaan jatkuu mut testi negaa.. HUOH! :(
Älä vielä vaivu epätoivoon! Terkkarin labra ei tulkitse mitään haamuja vaan vasta kunnon plussia... Voi olla, että hormonia on ollut vaan niin vähän vielä.. Monella täällä tosin ollut huonoja kokemuksia Predictorin "vääristä plussista", mutta itse olen tuolla testillä aina saanut oikean vastauksen... Itselläni oli esikoisesta negatiivinen kanssa terkkarissa, kun kotona sain haamuja ja siitä muutaman päivän päästä sain kuitenkin digillä raskaana tuloksen... Odottele pari päivää ja tee joku uusi testi, esimerkiksi digi tai apteekin oma. Tsemppiä :)
 
kiitos tsempistä! äsken kaveri kiikutti rfsu:n testin ja se oli ihan tyylipuhdas nega. alan pikkuhiljaa olemaan sitä mieltä että tuo predictor antoi väärän plussan, vaikka periaatteessa sen ei pitäisi olla mahdollista. on tää jotain ihan käsittämätöntä ja mieltä rassaa niin hitosti! :(
 
emmakaroliina: tosi harmi, mutta valitettavasti kyseisistä testeistä on paljon juttua, että antavat turhia plussia, juurikin niin että viiva ilmestyy n 5-10 min aikoihin. Sen kanssa saa varmaan olla vaan niin tarkka tuosta 5 min aikarajasta.
 
tuli kyllä ihan järkky paha mieli äsken.. soitin siis terveyskeskukseen tuloksia joskus ennen puoltapäivää ja hoitaja sanoi että tulos oli negatiivinen mutta aiko vielä joltain hoitajalta jotain kysyä ja soittaa sit mulle uudelleen. sanoin siis että mulla on menkat myöhässä vaikka kuin paljo. no soittoa ei sit kuulunu ja äsken soitin sinne uudelleen, niin hoitaja sanoi tarkalleen ottaen näin: "sori unohdin soittaa, mutta kyllä se vaan niin on että tämäkin testi oli puhtaasti negatiivinen ja täytyy nyt vaan uskoa että et ole raskaana, jos haluat itellesi mielenrauhan niin käy ens viikolla vielä antamassa pissanäyte"

siis voi huh! :( tuli sellanen olo niinku se hoitaja ois pitäny mua jotenki tyhmänä tai jotain. enhän mä nyt muuten siellä ravais mutta menkat myöhässä kolmatta viikkoa, mahaa nipistelee joka päivä niin perkeleesti ja närästää yötäpäivää. enpä taija uskaltaa mennä tohon terveyskeskukseen mihinkään tutkimuksiin, meen suoraan yksityiselle.. mutta kiitos kun sain avautua ja toivottavasti nähdään vielä joskus täällä testijännäilyn parissa, puhaltakaa meille plussatuulia ;)
 
Viimeksi muokattu:
emmakaroliina: Predictorin herkkyys on 25 ja tuon RFSU:n testin 50! Eli jos sait oletetun haamun tuohon Predictoriin niin se ei ole mitenkään voinut näkyä RFSU.n testissä! Testaa uudelleen samaoilla testeillä niin näet vahvistuuko viiva, käytä apteekin omaa tai digiä niin saat varmemman tuloksen... tai sitten odotat sen viikon ja käyt terkkarissa testissä, sitten se on ainakin jo varmaa, kun on aikaa kulunut... Kyl se siitä! :)
 
*mur-mur* nyt alkoipi kyselemään..:)

:attn:Onko kellään kokemusta tuosta Apteekin herkästä R-testikasetista, violetti väriltään?
..on herkkyyttä 20mIU/ml..
Paketissa on raskaana olevan naisen kuva.

Tuollainen tuli tänään dpo9

..mutta en tiedä missä vaiheessa kun katsoin vain n. 30min. aikana(testin tulkitsemis aika 15min.)..nyt n. 3.5h:n jälkeen tuon huomasin(pitihän se vielä kurkata:whistle:)

Ohjeissa sanotaan: Eritäin haaleana näkyvä - 15min. jälkeen oleva tulos, ei ole täysin luotettava.
Koska tämä raskaustesti on hyvin herkkä(20mIU/ml)se pystyy myös havaitsemaan raskauden alkupäivinä esiintyvät hyvinkin pienet HCG-hormoni määrät.

First Singnal
-merkkisen kasettitestin tiedän ainahin antavan ihan järestään aina jotahin viivasta hyvinkin monille - ja varsinhin testiajan jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Jul, nellielli:kiss:

Aamuyöllä dipattu Apteekin oma, testiajalla blanco..testiajan jälkeen tunnin päästä, haalea punaviivanen(eihän se tuossa kuvasessa näy, mutta on se viiva punertava)

..mutta sitähän ei virallisesti lasketa plussaksi..ja muutoinhin hyvin pessimistiset odotukset, vaikka toivon tietenhin kovin..nyt vain odottelua ja dippailua.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä