Kuvia plussatesteistä

Aijaa.com - 9305768.jpg

Tässä ne mun lupaamani kuvat. Tässä siis ovistesti ja raskaustesti, päivällä otetut kumpainenkin. Mies on vastuussa kuvaamisesta ja linkityksen onnistumisesta. =) Huomenna CB:n digiä kehiin ja jos sekin on positiivinen, niin sitten maanantaina labraan verikokeisiin. Plussahan se on, joo.. Mutta mutta.. Tässähän olis jo viikkoja 6+, jos menkat eivät olleet menkat tai sitten ovis on ollut ihan kierron alussa. Voi tätä kroppaa!!!
Tämä oli/tai on edelleenkin kohdun ulkopuolinen raskaus. Menkat siis olivat menkat, kun "raskaus" sijaitsee oikeassa tuubassa. Eilen hCG vain 950 ja toivotaan laskevan nopeasti. Ilmeisen hyvin ainakin tähän asti laskenut, jos CB.n digi näytti perjantaina 3+.

Tiedoksi niille, jotka hämmästelevät menkkoja ja raskautta, että meille kävi näin tällä kertaa. Seuraavaa yritystä odotellessa. :)
 
heihei - ihan ekaksi..ONNEA!!:flower:
..ja siullahan on noissa dpo11/12 dippauksissa ollut käytössä kahden eri firman testit - siksikin vahvuus voi olla erillainen.(ovatko: Sofi One Step ja Pregcheck?)

..ja kyllä siulla on tosi vahva viivanen dpo13 päivälle - toivotaan nyt parasta ja peukutellaan d=)b kovasti:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oon huomannu, että ainakin Davidin testeissä näkyy aina viivanpaikka, kun oikein tarkastelee ja tihrustelee. Se viivanpaikka on selvästi nähtävissä, kun katsoo oikeasta kulmasta...

Hömpi Minä en näe sinun testissäsi valitettavasti mitään : /
 
  • Tykkää
Reactions: Hömpi
mitkä dpo;t sulla dyra nyt on suunnilleen? katselin vaan että olet 6 pv sitten testaillut jotain haamuja, siihen nähden hcg 21 on tosi alhainen. 4+0 eli dpo14 hcg on normaalissa raskaudessa yleensä jossain 40-200 välillä, todella harvoin kenelläkään on niitä viitearvojen alhaisimpia lukemia. Voisko sulla olla raskaus vasta niin varhaisessa vaiheessa kuin esim. dpo 10-12? Silloin tuo saamasi arvo olisi oikein hyvä :)

Tossa hyvä esimerkkisivusto johon ihmiset on laittaneet omia arvojaan.

Post your beta HcG levels in here...
 
Mulla on dpot hukassa, siis en tiedä niitä. Oviskipua tunsin 27.12. tiistai-iltana, eli joillain niillä tienoin ilmeisesti. Testasin 10 herkkyisillä haamuja, joten hcg on ollut silloin tosi matala. Eilen sain jo haamun 25 herkkyiseen testiin, eli jotain on tapahtunut. Mutta voi olla että päivät ovat aikaisemmat kuin kuukautisista laskettuna :) Ar-ultrassahan se sitten selviää, jos sinne asti päästään!

Perhesuunnittelun kotisivut Tuon perusteella katselin niin olisi normaali luku vielä :)
 
Viimeksi muokattu:
Beta values main chart

Tuossa on hyvä taulukko myös. Tuonne dpo11 arvoihin osuisi sinun tuloksesi hienosti, ehkäpä ovis on ollut vähän myöhemmin. dpo16-17 arvot on valtaosalla päälle 200. Oletko testillä kokeillut tänään mitä näyttää? Digiin saisit tuolla tuloksella huomenna jo raskaana 1-2, arvot ehtii vuorokaudessa nousta sen verran että 25 yksikköä ylittyy taatusti :)
 
Tänään tein digitestin aamulla, joka näytti "Ei raskaana", sen vuoksi labran varasinkin.Odottelen ensiviikon perjantaita, jolloin olisi tarkoitus testata uudelleen, ellei vuoto yllätä sitä ennen (keskenmenotausta, joten pelko on melko suuri), päivä kerrallaan täytyy elää.. :)
 
voi dyra :( pahoittelut. Näitä alun keskenmenoja (kemiallisia raskauksia) tapahtuu tosi paljon, siksi suositellaan että testiä tekisi vasta kun menkat monta päivää myöhässä. Mutta tiedän omasta kokemuksesta ettei siihen pysty kun sitä raskautta kaipaa niin kovasti. Kamala tunne kun ensin saat haamuja jotka vahvistuu plussaksi ja ehtii jo vähän iloita raskaudesta, mutta sitten alkaa tulemaan taas pelkkiä haamuja ja lopulta vuoto.

Ehkä meille kaikille kemiallisten kierteessä oleville vielä suodaan ne vahvat, pysyvät plussat testeihin ja voidaan jättää taakse ikävät muistot epäonnistuneista raskauksista :hug:
 
Onnea hawwe, ymmärrän "himotestauksesi", itsekin halusin seurata nimenomaan digin kanssa hormoniarvojen kohoamista ja näin varmistaa että kaikki on so far ok. Ennenkaikkea onnea:flower:

Eilen illalla tein itsekin testin, jonka tuloksesta olen aiemmin vain haaveillut. Aiemmat;
dpo 11 aamulla Raskaana 1-2
dpo 15 illalla Raskaana 2-3
dpo 20 illalla Raskaana 3+

Aijaa.com - 9361718.jpg :heart:

Jos kiinnostaa jotakuta eikä vielä tiedä, niin cb digin hormoniarvorajat tuloksiin;

Raskaana 1-2 : hcg 25-200
Raskaana 2-3 : hcg 200-2000
Raskaana 3+ : hcg 2000+
 
Viimeksi muokattu:
heippa kaikki!

Aijaa.com - 52 - 9369543.jpg

näkeekö joku tuossa testissä hailakan haamun? minä itse sen kyllä näen mutta onkohan se mun mielikuvituksen tuotoksia, jos se onkin vaan viivanpaikka... :(

menkat on nyt useemman viikon myöhässä ja oon tehny useamman negatestin ja kävin viikko sitte labrassa verikokeessa ja hcg-arvo oli alle 1 eli käytännössä nolla. koska oireet vaan jatkuu niin tein sitten tuon Predictor-testin tänä aamuna ja tuollainen hailakka viiva siihen näyttöön tulla tupsahti 5-10 min testin tekemisestä ja siinä se on edelleen.

sitä vaan mietin että onko se mahdollisesti haamujen haamu vai viivanpaikka.. toivottavasti haamu joka vielä vahvistuis, vaikka aika epätodennäköistä näin myöhäinen plussa taitaa olla..

toivottavasti joku ihana vastaa <3
 
emmakaroliina Jospa sulla on jääny ns. yhdet menkat välistä ja olisit nyt ovuloinut myöhempään kuin luulet :) Minä nimittäin nään tuossa ihan selvän haamulaisen.

Mutta en osaa sitten noin muuten sanoa... Kannattaa varmaan testata uudestaan parin päivän päästä ja katsoa, vahvistuuko viiva :)
 

Yhteistyössä