Kuvia plussatesteistä

Pikkuinen..tarkoitin tuolla asialla, jotta R-testi enteillyt ovista:

Siulla on ollut LH-hormoni vahvasti nousussa ja pissaaan erittynyt sen verta, että R-testi sen bongannut - V A I K K A, ei vielä ollutkaan O-testissä ihan tasavahva viivanen kontroliviivasen kanssa.=)

Dippasitko aina O-testinhin R-testin kanssa?
..siulla oli juuri samanmoinen tuo R-testin viivanen eräässä kuvasessa, kuin miullahin: testiviiva vain osuittain värjääntynyt haalean punertavaksi yläosastaan)..TAI..sitten selkeä, viivanpaikka JO testiajalla!(näin miulla)

Puhaltelen täältä..+++++++++:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa! elikkäs. harrastettiin avomieheni kanssa seksiä ilman ehkäisyä minun kuukautisten aikoja. Kuukautiset kesti n 3 pvä ja harrastettiin tokana päivänä. Onko silloin mitään mahdollisuutta tulla raskaaksi ja jos on niin kuinka suuri?? Tein pari päivää sitten raskaustestin ja näytti vahvan haaleanpunertavan viivan 20 min testin teon jälkeen. Vastauksia kiitos :)
 
alpee - kyllähän se saat-taa olla mahdollista..enemmän epätodennäköistä kylläkin..
Olisko R-testi millainen..siis mikä oli se testin tulkitsemisaika?(minuuteissa)

R-testi on saattanut myös reagoida ovulaatioon(LH-hormoniin)..ovat saman tyylisiä HCG-hormonin kanssa.

Dippaileppa uutta testiä tällä viikolla!=)

..ja jos ylläri olisi mieluinen - Plussatuulia!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Laitanpa saman tekstin tänne linkin kera, minkä laitoin tuonne kotipinoon.
Tässä tuo kuva, toinen hukkui jonnekin.
En muista päiviä milloin nuo on otettu, mutta aikajanassa siis ylhäällä vanhin alhaalla uusin.

Kaksi ylintä joskus 3-4 päivää sitten, kaksi keskimmäistä eilen, ja uusin tältä aamulta, muistaakseni. En ole varma noista vanhimmista.

Siksi teen noita o-testejä, koska mulla ei ole enää kuin yksi davidin r-testi, jonka aion tehdä huomenna aamulla. Katotaan onko viivalle tapahtunut yhtään mitään.
Aijaa.com - 8940679.jpg
 
Terve plussan jo saaneet ja sitä kuumeisesti odottavat :)

Olen nyt hieman hämmentynyt, sain kp21/28 oheisen testituloksen testiajan puitteissa. Onko tämä haamu, viivan paikka vai plussa?

Aijaa.com - 8948096.jpg

Olen aivan ihmeissäni kun tälläinen ilmestyi jo näin aikaisin ja ihan testiajan puitteissa. Viiva on kyllä tosi ohut mutta selvästi sen näen.

Auttakaapas sisaret! Peittoa on heiluteltu sopivissa määrin ja kakkonen olisi kovasti toiveissa!

T.Puolukka_
 
Puolukka_ : Mä oon saanu noilla samoilla testeillä tuollaisen kanssa. Jos oikein näen kuvasta, niin tuo testiviiva on ohuempi kuin kontrolli?? Mulla ei ainakaan valitettavasti tarkoittanut raskautta, vaan se on se kuuluisa viivanpaikka. :( Toivottavasti sulla kuitenkin muuttuis plussaksi parin päivän kuluessa :)
 

Yhteistyössä