Kuvia plussatesteistä

AnuT
Heips!

Täällä yksi uusi tulokas, kirjottelin tuonne "raskausoire"-puolelle jo, olen ensi viikolla hankkimassa r-testiä. Oon ihan kokematon näissä hommissa, elikkä minkälaista testiä kannattaisi ostaa? Liuskaa vai puikkoa, mitä merkkiä, halpaa vai kalliimpaa? Mikä olis ns. "paras"? Kiitos etukäteen!
 
mymosa
AnuT, suosittelen lämpimästi halpa-testiltä saatavia wondfon raskaustestejä, sekä davidin 10 herkkyys puikkoja (en muista mistä näitä sai, oisko ollut mammaksi tai raskauskeiju). Ovat halvempia kuin cb ja apteekin oma, joita ite käytin lähinnä sitten varmistamiseen.
 
Fannyli - kyllä siinä jotain haamulaista melko selkeästikin tietystä kuvakulmasta näkyy. Toivottavasti punertuu lisää päivien saatossa =)

Pikkuinen - toivottavasti pysyy, mutta siitähän ei oikein viivojen vahvuuksistakaan voi päätellä, paitsi jos ne alkaa haalistua...toivottavasti sinulla vahvistuvat vain :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
mur-mur :kiss: :flower:

Tälle aamulle ei ollut testiä, kurjaa.. apteekin oman törsäsin tosiaan jo eilen :)

Onko rfsu:n testi tosiaan vahvuudeltaan 50?? Oon ollu ihan toiveet romukopassa
kun dpo11 päivällä sain siihen vain hailun viivan ja dpo12 aamulla vain ihan vähän vahvemman viivanhailuran, melkeinpä viivanpaikan oloisia. Eihän siihen sitten olisi muuta voinut tullakaan.. kyllä harmittaa ettei ole täksi aamuksi testiä varastoissa, kauppojen aukeamista odotellessa :popcorn:
 

Yhteistyössä