Kuvia plussatesteistä

Manzu Piti ihan sua varten kirjautua. Mä olen testannut paljon noilla kasettitesteillä ja itseäni olen oikein kiusannut kun olen testaillut ja yrittänyt monella lailla etsiä haamunpoikasta :headwall: ja noissa kasettitesteissä joskus tulee viivanpaikka ( mutta sekin näkyy vain jos katsoo päivänvalossa ikkunaa vasten ja monella lailla kääntelemällä ja vasta testiajan umpeuduttua ) mutta ei todellakaan sellainen jossa on vaaleanpunaista väriä ( kuin sinulla =) ) Tuo saamasi viiva on plussa, haalea sellainen mutta ihan "oikea viiva"

Onnittelen siis :heart::kiss:
 
Manzu Piti ihan sua varten kirjautua. Mä olen testannut paljon noilla kasettitesteillä ja itseäni olen oikein kiusannut kun olen testaillut ja yrittänyt monella lailla etsiä haamunpoikasta :headwall: ja noissa kasettitesteissä joskus tulee viivanpaikka ( mutta sekin näkyy vain jos katsoo päivänvalossa ikkunaa vasten ja monella lailla kääntelemällä ja vasta testiajan umpeuduttua ) mutta ei todellakaan sellainen jossa on vaaleanpunaista väriä ( kuin sinulla =) ) Tuo saamasi viiva on plussa, haalea sellainen mutta ihan "oikea viiva"

Onnittelen siis :heart::kiss:
Voi ihanaa! Kiitos, kun näit vaivaa rakkaudesta kolme kaunista ! Mä kun ekaa kertaa kokeilin tuota kasettimallia, niin ihan olin pihalla kuinka tuota analysoida. Mutta testailen aamulla uudemman kerran.

Sun kommenttisi on kullan arvoinen !!!! :kiss::heart:
 
Onnea plussanneille! :heart:
Tänään sain 2h pidätyksen jälkeen hyvin haalean haamun pregcheck puikkotestillä testiajan sisällä ja haluaisin kysyä että onko kellään siitä testistä kokemusta? Tuleeko siihen näkyviin viivanpaikka testiajan sisällä ja ette ole ollut raskaana?? Hitsi ku ois kuvaki siitä mutta ei löydy usb johtoa, pahoittelen ! :( nii ja niitä pregcheck liuskatestejä olen käyttänyt mutta ei ikinä oo tullu mitään haamun haamua tai viivanpaikkaa jos en ole ollut raskaana mutta nyt yllätyin siitä puikkotestistä :confused:
Huoh, kyl toi tais olla väärä hälytys, kun nyt katson sitä testiä ku se on kuivunu niin siinä on vaan värilliset ohuen ohuet viivat joiden keskellä valkoinen viiva. Että taitaapa olla viivanpaikka, ihmettelen vain miksi perskulen takia se tuli heti testiajan sisällä ja näytti oikeeta haamua :ashamed:
 
Manzu. Mä jään odottelemaan sun testitulostas. Toivotaan vahvempaa viivaa :heart:

Pica Äläs nyt höpsi sielä. Eiköhän vain se merkkaa mitä on näkynyt testiajalla eikä sillä ole merkitystä mitä näkyy testiajan ulkopuolella =) Jos testiajalla on ollut haamulainen, niin varmasti on salamatkustaja masussa kellimässä =)
 
rakkaudesta kolme kaunista Toivon että olet oikeassa :) :heart: Tuntuu vaan niin epätodelliselta kun ei olla vielä edes kunnon yritystä lyöty kehiin, odotan tässä kohta kolmatta viikkoa menkkoja jotta olisin päässy aloittamaan Terolut kuurin. Ajattelin ihan muuten vaan testata ja sit tuliki viiva.. mutta jotenki en nyt vain voi uskoa siihen ku sain tän vuoden alussa monta vale plussaa predictorilla ja putosin aika korkeelta silloin :(
 
Tässä olisi tämän aamuinen r-testi.. luonnossa jo paljon selveämpi viiva, mutta kuvassa näkyy huonommin.. väriltään vielä kuitenkin vaaleanpunainen.



Muoks. sain otettua paremman kuvan.

 
Viimeksi muokattu:
Kai mäkin sitten laitan omani :)



Ylempi on eilinen, jossa ei tässä varmaan näy mitään ja alempi on tän aamunen, joka näkyy hyvin kun katsoo vähän näytön sivusta :D
Tuoreeltaan otettu kuva, joten en jaksanut alkaa säätää kameran asetuksia kuuden aikaan ja siksi kuva on vissiin vähän ylivalottunut, kun ei tuon selvemmin viiva kuvassa näy...

Tässä vielä kuva, jossa molemmat kuivat, näkyy ehkä paremmin toi ero :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Manzu!!! Sun testissä näkyy selvä vaaleanpunainen viiva! :)
Onnea ja Tarrasukkia nyt vaan vaaville :heart:

Kristen Mä näen molemmissa haamun, varsinkin hyvin näkyy siinä alimmaisessa! :) Varovaiset onnittelut!
 
Tässä vielä kuvat mun viivojen vahvistumisesta apteekin omiin testeihin

maanantai aamupissa kp 31/31
Aijaa.com - 7045822.jpg

keskiviikko aamupissa kp 33/31
Aijaa.com - 7055783.jpg

torstai päiväpissa kp 34/31
Aijaa.com - 7064108.jpg

tiistaina tehty lisäksi digitesti, josta tulos RASKAANA 1-2

Eli mun kokemuksen mukaan sain nyt ekan haamun apteekin omaan (niitä on tullut tehtyä jokunen :) ) ja se kertoi tulevasta plussasta. :) Plussaonnea kaikille!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oooookeiiii, kiitti! tiedosta Mantzu!!=)

..näyttäisi tuon PLUSSAN näyttävän heikommin, kuin esim. Apteekin oma..vaikka ovat molemmaiset herkkyttä 25mIU/ml..

Miulle Davin liuskatesti näytti vain jotain haaleaa harmaata viivasta elokuun tärpistä, kun taas Davin puikkotesti, selkeää punertavaa haamua!
..eroja siis on, vaikka sama herkkyys..
 
mur-mur Joo, noihan on herkkydeltään samaa 25mIU/ml.. ja eroa löytyy.. senkin takia olen haalinut erimerkkisiä vaikka ovat samaa herkkyysluokkaa. Mutta maanantaihin asti vielä piinaillaan.. silloin normisti pitäisi alkaa menkat MUTTA, toivonmukaan testit vahvistuvat päivä päivältä! :heart:
 

Yhteistyössä