Kuvia plussatesteistä

Sunflower11
Minnarunin vastaukseen yhdyn!
Toi clearbluekaan ei ole mistään herkimmästä päästä että en usko sen näyttävän väärin, en ole ikinä kuulut että olis näyttänyt. Onnea viena :heart:
Niin ja näkyy haalea viiva toisessa testissä!

Hei plussanneet,

Missä vaiheessa olette tikuttaneet kaksi yhtä vahvaa viivaa tai/ja millä vauhdilla viivanne ovat vahvistuneet? Arvostan kovasti kokemuksianne... täällä nääs yksi alkuraskauden jännittäjä, joka on jo 3 testiä tehnyt ja kaipa nuo nyt tuossa vahvistuvatkin testit, mutta olen malttamaton ja neuroottinen :LOL:

kiitäen, Viena

Viena: Mulla oli dpo noin 14 kun sain ainakin hyvin lähelle yhtä paksut viivat testiin, mutta mulla tuli jo dpo 11(noin) tosi selkeä viiva. Ja tuolloin dpo 11 tuli myös digitaaliseen teksti- raskaana 2-3 viikkoa.
Tässä vielä kuvat noista testeistä, ylempi dpo 11 ja alempi dpo 14.

Mutta elähän nyt stressaa siellä, se riippuu ihan siitä että miten nopeasti hormonit nousevat, joten eri ihmisillä testit tummuu vähän eri tahtia ja riippuu myös testeistä :)
Hyvältä näyttää nuo sun plussat! Onnea vielä :)

muoks vielä. ihan selkeästihän se on tuossa uudemmassa tummunut! :) Pois huoli ja murhe! :heart:

Viimeksi muokattu:
Viena Selvästi on viiva vahvistunut! :) Noi davidin liuskat on kökköjä, kontrolliviivan vahvuista viivaa ainakin mun kokemuksella saa odottaa, lyön pääni pantiks et jollakin muulla testillä tulis paljon vahvempi viiva... :)

Henkäise syvään ja nauti olostasi, sä olet raskaana! :heart:

Viena, sun viivat näyttää ihan samalta kuin mun ekat plussatulokset! dpo 11/12 sain tuollaisen haalean mutta kuitenkin selvästi näkyvän haamulaisen, dpo 13/14 eli kaksi päivää myöhemmin oli jo selvästi vahvempi viiva muttei vielä kuitenkaan läheskään yhtä vahva kuin kontrolli. dpo 16/17 sain jo kirkuvanpunaisen plussaviivan, joka oli vahvempi kuin kontrolli (joka päivä en testannutkaan). Eli tosi hyvältä näyttää!

Arminen 19+1

Laitetaanpa tännekin näytille. Kommentteja kaivataan. Näkeekö kukaan optimisten silmälasien läpi katselija mitään tässä? :xmas: Kuva on vähän turhan epätarkka ja Aijaa tietysti vielä pienentää sitä entisestään, mutta heitänpä tän kuitenkin esille:

Kp on 29/30-32, ovulaatiosta ei haisuakaan, joten dpo voi olla todellisuudessa melko pieni.

Toivottavasti kukaan ei yritä katsoa pelkkää pikkukuvaa, eihän siitä mitään selvää saa :D Eiköhän se ole pelkkä viivanpaikka, vaikka kuivumisen jälkeen testissä punaväriä mielestäni näinkin. Mutta sen verran on noita testejä tullut katseltua, että näen varmaan viivoja vähän joka puolella :xmas: Tuhruvuotoa alkoikin tossa päivällä tulla ja kovat menkkajomotukset alkoi, mutta ei nämä normaalit menkat ole. Jotain häikkää siis jossain tuntuis olevan, kun ei Niagaraa näy kivuista huolimatta... Tympäisee.

Kiitos kommenteista! Tilanne elää edelleen. Jonkin verran oli yön aikana tullut vuotoa, mutta tää on edelleen hyvin niukkaa normaaliin nähden. Toisen aika tavalla samanlaisen haamun/viivanpaikan testasin tänään... Joten odotellaan mitä tässä tapahtuu. En oo kovin optimistinen enää :/

Ähm...eilen tein ennen lenkille lähtöä testin ihan vaan piruuttani...Ja bongasimme siitä vaaleanpunaisen erittäin hailakan viivan (kahdessa eri testi-liuskassa...) ja tänään sama juttu...Joukkohallusinaatio vai näkyykö kuvissa mielestänne mitään?
Koskaan aikaisemmin en ole saanut liuskatesteihin minkäänlaista toista viivaa...Ehkä kemiallinen? Testit tehty kp32 ja kp33...ja ehkä 16dpo...Huolestuttaa vaan kun ovat noin hailakat... :(

Eilinen hailakka haamunen....(Klikkaa kuva suuremmaksi..)

Tovi sitten tehty... (Klikkaa kuva suuremmaksi...)

Viimeksi muokattu:
Kahlan Kyllä tossa ihan selvä plussa on! :heart: Se on kieltämättä haaleahko dpo:ihin nähden, mutta mun mielestä tuo tämän päiväinen on kyllä tummempi mitä eilinen ja jos olen oikein ymmärtänyt niin kemiallinen ei lähde tummumaan, viisaammat vielä voinevat varmistaa tämän?:) Ihmisillähän erittyy erimääriä raskaushormonia ja monilla tummuminen tapahtuu hitaammin ja lisäksi tuo testi ei välttämättä ole paras mahdollinen, sinun testaisin apteekin omalla testillä mitä se näyttää :)
Hyvältä tuo minun mielestäni silti vaikuttaa!!

Onnittelut Kahlan plussasta! :)
Saanko tiedustella, että minkä merkkinen testi on kyseessä? Sofi One Stepkö? Jos kyllä, niin suosittelen kokeilemaan jollain muulla. Mulla tuli aikoinaan noihin Sofeihin just ton vahvusia viivoja välillä dpo 14-16 ja juuri ja juuri erotti värieron dpo 14 ja dpo 16 testien välillä. Sit kokeilin ihan apteekin omaa testiä ja ihan kirkkaan punaset viivat sain. Tulos kököttää tässä sylissä kuolaamassa :) Jossain aikaisemmassa ketjussa on käsitelty just noita testejä ja kaikki olivat saaneet noita pinkkejä viivoja muistaakseni. Onnea vielä kerran!

Hei! Testit ovat jotain ehm...en oikein tiedä minkä nimisiä koska teksti niissä on kiinaksi :D Ne ovat tilattu hong kongista :)
Ostin huomiseksi apteekin oman raskaustestin ja sen teen aamulla ellei vuoto ala ennen sitä...On hiukan menkkamainen olotila näet... : /

Huomenta!! En sitten malttanut nukkua kauempaa.. :D Tässä tämän aamuiset...Ylhäällä perus apteekin testi ja sitten niitä kiinasta tilattuja liuskoja...Ei tätä voi millään uskoa todeksi..Reilu puolitoista vuotta siihen meni...Ihanaa!! Toivotaan että pysyy matkassa!! :heart::heart::heart:

Yhteistyössä