Kuvia plussatesteistä

tiuhti_ vielä se plussa siulle kerkeää tulla tällähin kiertoa:heart:
..ja jos ei nyt tärppää, varmasti ihan lähiaikoina!!:wave:

Omalla kohden jo harjoittelen varsinaisen "kuumeilun" lopettamista..plussa tullut jo 3kertaa(10kk:n sisään) ja yrityskertoja kaikkinensa 23..mutta pikkinen ei vain enää pysy makassa..suruttaa kyllä kovin:'(
 
Viimeksi muokattu:
voi mur-mur :heart: josko se tärppi kävisi, kun yrityksen maku loppuu? toivoisin niin kovin, että sinulle vielä se yksi pikkanen suotaisiin! :heart: tästä mie lähetän sinulle kunnon plussapuhurin vielä tulemaan ++++++++++++:whistle: *puuhpuuhpuuh*

itsellä menossa jo KP4 :)
 
Peltisanko ihan hurjan paljon Onnea siulle!!:flower::wave:
Pienelle masuasukille tarrasukkasia ja SUPER vaaviliimaa:heart:
Kiitos kiitos!
Kaiken tän hysterian ja pelon keskelle eilen piti vielä päiväpissiä apteekin omaan ja mageet punaset tasaviivat siihen pärähti heti. Sitten vielä piti tänään (ei sekään aamusta) tehdä viikkonäytöllinen digi. Raskaana 2-3! Joten nyt ollaan jo paremmalla alulla kuin viimeksi. Nyt vahvistuu viivat.
Joskos huomenissa soitellaan neukkaan..

Paljon jaskamisia ja voimisia sinullekkin projektiin! Toivottavasti sinuakin pian onni suosisi!

Peltisanko 4+6
 
Viimeksi muokattu:
Lara: mä olen aikoinaan saanut rfsun testillä haamun (siinä oli vähän väriäkin) , mutta eihän se mitään tarkoittanut, mutta se tuli kyllä vasta reilusti testiajan jälkeen. Toivotaan että sulla vahvistuisi tuo pieni viivanen :heart: +++++++ :whistle:
 
jjuuli Kun suurensin kuvaa, niin näkyy kyl hento värillinen viiva sun testissä :) Olen ymmärtänyt, että se viivanpaikka saattaa paljonki vaihdella joskus näissä liuskatesteissä, että jos siihen viiva tulee niin ei kai kauheesti väliä, että missä se tarkalleen sijaitsee :) Varovaiset onnittelut!
Toivon, että parin päivän päästä viiva vahvistuu!! :heart:
 
Tämä nyt ei virallisesti tähän ketjuun kuulu, koska ei todennäköisesti ole edes plussatesti, mutta kysynpähän mielipidettänne kuitenkin. =) Eli näkeekö kukaan ylipäänsä tässä pystyviivaa (vai onko tämä vaan allekirjoittaneen mielikuvituksen tuotetta :ashamed:) ja olisiko tämä nyt se kuuluisa viivanpaikka?





 

Yhteistyössä